توضیح نماینده برهان مبین درباره بلیت فروشی

توضیح نماینده برهان مبین درباره بلیت فروشی

نماینده شرکت برهان مبین مدعی شد با شکایت از باشگاه پرسپولیس به دنبال احقاق حقوق شرکت متبوع خود است.

به گزارش "ورزش سه"، بیهقی نماینده شرکت برهان مبین که مسئولیت بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر را بر عهده دارد، در خصوص سرگردانی هواداران پرسپولیس در خصوص تهیه بلیت بازی پرسپولیس و پیکان گفت: تا یک ساعت قبل از این دیدار در ورزشگاه آزادی حضور داشتیم و برای فروش بلیت بازی همه ی تمهیدات لازم اندیشیده شده بود. اما متاسفانه باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای غیرقانونی هواداران خود را از خرید بلیت از طریق وبسایت منع کرد و آنها را ترغیب کرد تا بلیت بازی را به صورت فیزیکی در محل ورزشگاه تهیه نمایند.

وی افزود: ما براساس مصوبه شورای تامین استان تهران و قراردادی که با سازمان لیگ داریم، سعی کردیم مطابق بازی های گذشته اقدام به بلیت فروشی کنیم که متاسفانه حاشیه های زیادی پیش آمد. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نظرشان بر این بود که بلیت فروشی این بازی توسط خود باشگاه انجام شود اما هیچ نامه و ابلاغی در این زمینه نرسید و تعاملی به وجود نیامد.

بیهقی در پاسخ به این سوال که مگر از طریق رسانه ها در جریان این مهم قرار نگرفته بود، گفت: ما به خواست هواداران پرسپولیس احترام می گذاریم ولی بابت عدم رعایت مفاد قرارداد فی مابین شکایت داریم و ادعای ضرر و زیان خواهیم کرد. ما طبق قرارداد حق و حقوقی داریم که اگر توسط فدراسیون فوتبال پرداخت شود، برای ادامه همکاری در زمینه بلیت فروشی تصمیم گیری خواهیم کرد.