گردان: شرایط بازی باعث درگیری با شریفی شد

گردان: شرایط بازی باعث درگیری با شریفی شد

دروازه بان پدیده مشهد اعلام کرد از حالا نباید درباره رتبه تیمش در پایان فصل اظهارنظر کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پدیده مشهد سومین بازی متوالی خود در لیگ برتر را مقابل تراکتورسازی با برد پشت سر گذاشت تا به رده دوم جدول برسد و شرایط بسیار خوبی پیدا کند. این موفقیت ها در حالی رقم خورده که شهاب گردان دروازه بان تیم پدیده عملکرد خوبی داشته و نقش زیادی در عملکرد تیمش ایفا کرده است.

گردان در گفت وگو با "ورزش سه" درباره دیدار پدیده مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم و مستحق کسب پیروزی بودیم. فکر می کنم کسانی که این بازی را دیدند، لذت بردند و خوشحالم که در نهایت توانستیم با برد بازی را به پایان ببریم.

وی درباره عملکرد خوب خودش در این بازی تاکید کرد: همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. من نیز به عنوان یک بازیکن سعی می کنم بیشترین توان را بگذارم و برای تیمم مفید باشم. خوشحالم که موفق بودم و چند موقعیت خوب را از تراکتورسازی گرفتم.

دروازه بان پدیده با اشاره به درگیری اش با مهدی شریفی در دقایق پایانی عنوان کرد: مشکل خاصی نبود. آن صحنه به نظر من پنالتی نبود و نمی دانیم چرا کمک داور خطای پنالتی گرفت. با این حال پنالتی گل شد و با توجه به جو متشنج آخر بازی، شاید این اتفاقات طبیعی بود. مهدی شریفی کنترلش را از دست داد و سمت من آمد تا توپ را بگیرد و بازی را زود شروع کند. تیم او عقب بود و به همین خاطر چنین کاری کرد. اما مشکلی با هم نداریم. بعد از بازی نیز یکدیگر را دیدیم و مشکلی نبود.

گردان درباره شعارهای هواداران تراکتور گفت: بالاخره هواداران تراکتور لطف داشتند و فحاشی کردند!

وی درباره بالانشینی پدیده افزود: ما بازی به بازی پیش می رویم. خوشحالیم که رده خوبی در اختیار گرفته ایم اما باید این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم و بعد از آن به رتبه مان نگاه کنیم.