آقای پاس‌گل لیگ؛ ربیع از لبنان!

آقای پاس‌گل لیگ؛ ربیع از لبنان!

وبسایت رسمی برنامه نود - استقلال تنها تیمی بود که در این فصل بدون تاثیر ربیع‌عطایا، از ذوب‌آهن گل خورد. ربیع‌عطایا در بقیه بازی‌هایی که ذوب‌آهن گل زد، حداقل روی یک گل تاثیرگذار بود.

به گزارش وبسایت نود، در ذوب‌آهنِ این فصل، تبریزی گل می‌زند و ربیع‌عطایا پاس‌گل می‌دهد. بازیکن جنجالی فصل قبل ذوب‌آهن، در این فصل حسابی گل کاشته است. ربیع‌عطایا فصل گذشته فقط در یک مسابقه به طور کامل در بازی حضور داشت و مجموعا ۲۴۰ دقیقه برای ذوب‌آهن به میدان رفت. اتفاقی که منجر شده بود هر دقیقه حضورش در ذوب‌آهن، برای این باشگاه سه میلیون تومان آب بخورد. فقط یک پاس گل و کسب یک پنالتی، همه آمار ربیع‌عطایا در اولین نیم‌فصل حضورش در ذوب‌آهن بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. ولی ملی‌پوش لبنانی ذوب‌آهن فصل جدید را فراتر از حد انتظار استارت زد.

ربیع‌عطایا در همان مسابقه نخست، یک گل زد و یک پاس گل داد تا ذوب‌آهن را از شکست نجات دهد. در هفته دوم، ربیع‌عطایا پاس گل شریفات را ارسال کرده بود. در هفته‌های سوم و چهارم ذوب‌آهن هیچ گلی به سپاهان و پیکان نزد. ولی آغاز گل‌زنی‌های تیم قلعه‌نویی، شروع دوباره پاس‌گل‌های ربیع عطایا بود. ربیع‌عطایا در بازی مقابل نفت آبادان برای درخشان مهر پاس گل ارسال کرده بود. در هفته ششم هم با پاسی که به محمدرضا حسینی داد، در جشن شش گله ذوب‌آهن مقابل استقلال‌خوزستان شرکت کرد. در هفته هفتم پاس‌گل‌های متوالی ربیع‌عطایا متوقف شد و جلوی استقلال تاثیری روی گل‌ها نداشت. ولی در این هفته باز هم پاس گل داد. وینگر ذوب‌آهن پاس گل تبریزی را در این هفته مقابل سایپا داد تا آماری فوق‌العاده به ثبت برساند. ربیع‌عطایا که در دیدارهای اخیر به عنوان تعویضی وارد زمین می‌شود و بازیکن فیکس قلعه‌نویی نیست، یک گل زده و پنج پاس گل داده است.

14001