واکنش مولر و هوملس به اولین پیروزی تحت هدایت هاینکس؛ روز شادی را سپری کردیم

واکنش مولر و هوملس به اولین پیروزی تحت هدایت هاینکس؛ روز شادی را سپری کردیم

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ تحت هدایت و بازگشت چند باره یوپ هاینکس، مربی با تجربه خود به نیمکت اش، پس از هفته ها جنجال و حاشیه و پس از اخراج پر سر و صدای کارلو آنچلوتی، یک پیروزی پر گل را در مونیخ به دست آورد تا هواداران به آینده تیم خود امیدوار باشند.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در هفته هشتم بوندس لیگا در حالی با نتیجه پر گل پنج بر صفر از سد فرایبورگ گذشت که همه نگاه ها معطوف به بازگشت یوپ هاینکس از بازنشستگی برای نجات تیم محبوبش بود. با وجود اینکه اسکوربورد پیروزی پرگلی برای مونیخی ها را نمایش می دهد، اما بازیکنان این تیم هنوز اشتباهاتی در زمین مرتکب می شوند و با بازی ایده آل فاصله دارند، نکته ای که بازیکنان این تیم هم پس از بازی به آن اذعان داشتند.

در پایان بازی توماس مولر، کاپیتان بایرن مونیخ در غیاب مانوئل نویر به وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت:

(پیروزی با چاشنی بازگشت هاینکس) لحظه زیبایی بود. در هفته های اخیر تحت فشار خیلی زیادی قرار داشتیم و می خواستیم در خانه واکنشی سریع و خوب به این حواشی نشان دهیم. به نظرم خیلی خوب بازی کردیم.  باید با تمرکز و احتیاط برای بازی بعد آماده شویم.

متس هوملس، مدافع ملی پوش بایرن مونیخ هم در مصاحبه با سایت این باشگاه گفت:

همه چیز طبق برنامه ریزی پیش رفت و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. البته که نتیجه به نظر باشکوه می رسد، اما اشتباهاتی هم در بازی مرتکب شدیم. روز شادیم داشتیم و همه از هم حمایت کردند.

بازی بعدی بایرن مونیخ روز چهارشنبه در چارچوب هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا و برابر سلتیک اسکاتلند برگزار خواهد شد.

1721