هاینکس: داشتن یک شروع خوب بسیار مهم بود

هاینکس: داشتن یک شروع خوب بسیار مهم بود

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ در نخستین بازی پس از بازگشت یوپ هاینکس به نیمکت مربیگری این تیم توانست 5 بر 0 فرایبورگ را شکست دهد تا به 2 امتیازی دورتموند در صدر جدول بوندسلیگا برسد.

به گزارش وبسایت نود، پس از هفته های جنجالی بایرن مونیخ و اخراج کارلو آنچلوتی ایتالیایی از سمت مربیگری این تیم و بازگشت احساسی یوپ هاینکس به نیمکت باشگاه، این تیم توانست در نخستین بازی خود تحت هدایت مربی کهنه کار آلمانی با نتیجه پنج بر صفر فرایبورگ را شکست دهد تا با شکست دورتموند برابر لایپزیگ در خانه، رقابت قهرمانی این فصل آلمان داغ تر از فصول گذشته ادامه یابد.

در پایان بازی شب گذشته، یوپ هاینکس، سرمربی 72 ساله مونیخی ها به وب سایت رسمی باشگاه گفت:

مهم بود که شروع خوبی داشته باشیم و از این بابت خوشحال هستیم. این شروع خوب اعتماد به نفس و ثبات ما را افزایش خواهد داد. بازی مالکانه ما خوب بود و اجازه دادیم گردش توپ کارها را انجام دهد. در شرایط کنونی ما نباید اجازه دهیم نتیجه 5 بر 0 بیش از حد بزرگ و ارزشمند جلوه کند. نکته مثبت این بود که تیم پس از 2 گل جلو افتادن هم به دنبال گل زدن بود. پس از هفته های پر تنش گذشته این بازی شروعی خوب برای ما بود.

در طرف دیگر کریستین اشرایش، سرمربی فرایبورگ هم در خصوص شکست سنگین تیمش گفت:

البته که از این نتیجه ناامید هستیم چون می خواستیم از این بازی چیزی نسیب مان شود. دو ضد حمله ناقص و ضعیف داشتیم و اگر مقابل بایرن مونیخ موقعیت های خود را به گل تبدیل نکنید فشار چند برابر می شود. همه تلاشمان را کردیم اما به اندازه کافی خوب نبودیم. خودمان کار را برای بایرن راحت کردیم تا با چنین نیتجه ای پیروز باشند.

بایرن مونیخ در هفته نهم بوندسلیگا در زمین هامبورگ به میدان خواهد رفت و فرایبورگ میزبان هرتابرلین خواهد بود.

1721