لیگ اروپا؛ برد آرسنال، لاتزیو و مارسی

لیگ اروپا؛ برد آرسنال، لاتزیو و مارسی

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال مقابل ستاره سرخ بلگراد پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، شب سوم از دور گروهی لیگ اروپا، پنج شنبه شب با انجام چند بازی آغاز شد که در مهمترین مسابقات، آرسنال به سومین برد خود رسید، لاتزیو در ادامه روند خوب خود مقابل نیس فرانسه پیروز شد، مارسی و زنیت هم به برد رسیدند.

از گروه اول مسابقات، اف سی آستانه 4-0 مکابی نماینده رژیم غاصب را شکست داد تا اولین برد خود را کسب کرده باشد. در گروه هفتم مسابقات، استوا بخارست با دو گل ادی، 2-1 از سد هاپوئل نماینده رژیم اشغالگر قدس گذشت، لوگانو هم 3-2 ویکتوریا پلژن را مغلوب ساخت. در این گروه استوا بخارست با 9 امتیاز صدرنشین است.

در گروه هشتم مسابقات، باته بوریسف 1-0 کلن آلمان را شکست داد، آرسنال هم با گل دقیقه 85 ژیرو در زمین ستاره سرخ بلگراد پیروز شد تا با 9 امتیاز صدرنشین قاطع گروه خود لقب گیرد.

در گروه نه مسابقات، سالزبورگ در خانه قونیا اسپور 2-0 پیروز شد. مارسی هم با گل های لوکاس اوکمپوس و لوپز 2-1 از سد گیمارش گذشت، در این گروه سالزبورگ هفت امتیازی صدرنشین است و مارسی با 6 امتیاز دوم است.

در گروه دهم مسابقات، بازی تیم های اوسترساندز - بیلبائو با تساوی 2-2 پایان یافت، زوریا لوهانسک هم 2-1 هرتابرلین را مغلوب ساخت. در این گروه اوسترساندز با 7 امتیاز صدرنشین است.

در گروه یازده، لاتزیو 3-1 از سد نیس گذشت، تیم اینزاگی موفق شد با گل های کایسیدو و ساویچ (2بار) در فرانسه تیم نیس را شکست دهد، بازی زولته و ویتسه هم 1-1 مساوی تمام شد. در این گروه لاتزیو با اقتدار با 9 امتیاز صدرنشین است.

در گروه آخر نیز زنیت 3-1 روزنبرگ را شکست داد و نه امتیازی شد، سوسیداد هم موفق 6-0 واردار اسکوپیه را از پیش رو بردارد و به امتیاز شش برسد.

1878