ایکاردی: آرزویم حضور مسی در اینتر است

ایکاردی: آرزویم حضور مسی در اینتر است

مائورو ایکاردی، کاپیتان اینتر مدعی شد که آرزویش این است که مسی به اینتر بیاید؛ هر چند می‌داند این رویایی غیرممکن است.

به گزارش "ورزش سه"، ایکاردی که شخصیت منفوری در دنیای فوتبال است، با درخشش های استثنایی اش در فصول اخیر و به خصوص در فصل جاری، توانسته به یکی از محبوب ترین چهره های هواداران اینتر تبدیل شود و حالا او نیز از علاقه اش به اینتر صحبت کرد.

او گفت:" من از کودکی هوادار اینتر بودم.در پلی استیشن همیشه با اینتر بازی می‌کردم.در آن زمان آدریانو در اینتر بود و من هم او را خیلی دوست داشتم. آیا ناپولی من را می‌خواست؟ ایجنت من با چند باشگاه صحبت کرد. سال گذشته کمی اوضاع خوب نبود ولی من همیشه آرام بودم. من همیشه تمام تلاشم را برای اینتر انجام داده ام. هواداران ما را دوست دارند و ما هم با تمام وجود برای تیم تلاش می‌کنیم. چه ببریم و چه ببازیم، همیشه از هواداران در پایان بازی تشکر می‌کنیم. دوست داشتم چه کسی کنارم بازی می‌کرد؟ مشخصا مسی ولی می‌دانم این یک رویای غیرممکن است.

بارسلونا؟ آنها من را بیرون انداختند، کمی اختلاف داشتیم و در نهایت تصمیم گرفتم به ایتالیا بیایم زیرا مطمئن بودم که اینجا برای من بهتر از بارسلونا و اسپانیا است.

مارادونا؟ فصل گذشته جوابش را داده ام. بند فسخ 110 میلیونی؟ در این مورد دو طرف تصمیم گرفتند ولی همه می‌دانند که هدف و انگیزه من چیست."