میلان ۰ - ۲ یوونتوس؛ بانوی پیر فاتح جدال بزرگ هفته

میلان ۰ - ۲ یوونتوس؛ بانوی پیر فاتح جدال بزرگ هفته

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس با درخشش مهاجم آرژانتینی خود توانست به پیروزی شیرین مقابل رقیب دیرینه دست یابد. 

به گزارش وبسایت نود، هفته یازدهم سری آ با دیدار تیم های میلان و یوونتوس از ساعت ۱۹:۳۰ در سن سیرو آغاز شد. این بازی در نهایت با دو گل گونزالو هیگواین به سود یوونتوس به پایان رسید تا شاگردان آلگری با ۲۸ امتیاز به رده دوم صعود کنند و با ناپولی صدرنشین هم امتیاز شوند. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۲۳: هیگواین روی خط محوطه جریمه با پاس دیبالا صاحب توپ شد و با یک شوت محکم و تماشایی توانست دروازه دوناروما را باز کند. 

دقیقه ۲۵: کالینیچ بلافاصله روی پاس خوب بورینی می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما تنها چند سانتی متر کم آورد و نتوانست روی توپ اثر بگذارد. 

دقیقه ۴۵: میلان در آخرین لحظات نیمه اول می توانست گل تساوی را بزند اما ضربه کالینیچ که روی پاس سوسو به تیر دروازه برخورد کرد و روگانی در برگشت توپ را به کرنر فرستاد. 

دقیقه ۶۳: یوونتوس روی یک کار تیمی خوب توانست به گل دوم خودش برسد. آساموا روی یک حرکت فردی خوب توپ را به دیبالا رساند اما این بازیکن از روی توپ عبور کرد تا هیگواین صاحب توپ شود و بار دیگر دروازه میلان را باز کند. 

دقیقه ۷۳: ضربه سر کیه لینی روی ضربه آزاد ارسالی دیبالا به تیر دروازه خورد اما داور اعلام کرد مدافع یووه در آفساید قرار داشته است. 

ویدیو: خلاصه بازی میلان - یوونتوس

 ۲۰۳۱