آلگری: باید بازیکنان تیمم را تحسین کنم

آلگری: باید بازیکنان تیمم را تحسین کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - آلگری به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس در دیدار حساس شنبه شب از فوتبال ایتالیا، موفق شد با دو گل هیگواین در سن سیرو، میلان را شکست دهد تا همچنان به رقابت تنگاتنگش در صدر جدول فوتبال ایتالیا ادامه دهد، آلگری در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش به خصوص هیگواین تمجید کرد:

باید بازیکنان تیمم را تحسین کنم، بردن میلان در سن سیرو کار راحتی نیست. میلان رقیب سنتی ماست و در چنین بازی های بزرگی، بحث فرم تیم مطرح نیست. جدال حساسی را بردیم، از نظر دفاعی و تهاجمی عملکرد خیلی خوبی داشتیم. در ده دقیقه اول خوب کار نکردیم، پاس های کوتاه زیادی می دادیم و به فکر حمله نبودیم، میلان هم خیلی از جلو ما را پرس می کرد. وقتی بازیکنان پاس های کوتاه زیادی می دهند و به جلو حرکت نمی کنند، عصبانی می شوم.

یک بازی رودرروی مهم را پیروز شدیم و حالا باید به فکر بازی لیگ قهرمانان باشیم تا صعودمان را از گروه قطعی کنیم. ناپولی اکنون در سری آ فرم خیلی خوبی دارد، باید تلاش مان را بکنیم تا مطمئن شویم در آپریل، بالاتر از ناپولی و اینتر در جدول قرار داریم.

هیگواین در فرم خوبی قرار دارد ولی به جای حفظ این فرم، باید تلاش کند پیشرفت هم کند. همیشه بحث ذهنیتی مطرح است. او باید توقعات بیشتری از خودش داشته باشد.

1878