لوئیز فیگو: نیمار توجهات بیشتری را به پاریسن ژرمن جلب کرده است

لوئیز فیگو: نیمار توجهات بیشتری را به پاریسن ژرمن جلب کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره سابق پرتغالی باشگاه رئال مادرید معتقد است که انتقال نیمار به پاریسن ژرمن باعث شده تا طرفداران فوتبال نگاه و توجه بیشتری نسبت به پاریسن ژرمن و لوشامپیونه داشته باشند.

به گزارش وبسایت نود، نیمار در تابستان گذشته با مبلغ دویست و بیست و دو میلیون یورو از بارسلونا به پاریسن ژرمن پیوست تا به گران ترین بازیکن تاریخ تبدیل شود.

فیگو طی مصاحبه ای با سایت گل در این خصوص گفت:

نیمار یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیاست. او باعث می شود تا پاریسی ها ترکیبی با کیفیت تری داشته باشند و این موضوع باعث می شود تا آن ها قوی تر از گذشته باشند. انتقال نیمار به پاریس باعث شده تا این بیشتر در کانون توجهات قرار گیرد.

فیگو در ادامه افزود:

پاریسن ژرمن، پتانسیل مالی بسیار بالایی دارد و این برای دیگر باشگاه ها سخت است که بتوانند با این تیم رقابت کنند. اما اگر پاریسی قوانین یوفا را رعایت می کنند دیگر حرفی برای گفتن نیست.

پاریسن ژرمن در فصل گذشته بعد از نایب قهرمانی در لوشامپیونه، حدود چهارصد میلیون یورو در تابستان خرج کرد، تا بتواند دوباره به قهرمانی لیگ برسد. همچنین خریدن نیمار و امباپه نیز باعث شد تا پاریسی ها به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

4416