پیش بازای یوونتوس - بنونتو

پیش بازای یوونتوس - بنونتو

دو تیم یوونتوس و بنونتو، امشب در ورزشگاه یوونتوس آره نا شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری با کسب 28 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته اند. آنها در حد و اندازه فصول گذشته خود ظاهر نشده اند و امسال با امادگی بالای ناپولی و اینتر، به نظر کار دشواری برای تکرار قهرمانی پیش روی آنهاست.

دو فصل پیش، یووه شروع بسیار ضعیفی در لیگ داشت ولی رفته رفته روند بهتری در پیش گرفت و در نهایت قهرمان شد ولی می‌توان به این موضوع در آن فصل اشاره کرد که آنها عملا رقیب قدرتمندی در میان تیم‌های لیگ نداشتند و به همین علت بود که حتی با شروعی بسیار ضعیف قهرمان لیگ شدند. حال که از 11 بازی 28 امتیاز کسب کرده اند، هنوز در رده چهارم هستند و این نشان می‌دهد رقابت امسال در سری آ جدی تر از هر سال است.

در آن سو بنونتو در هر 11 بازی خود در این فصل متحمل شکست شده و در قعر جدول قرار گرفته است و به نظر نمی‌رسد شانسی برای کسب امتیاز مقابل یووه داشته باشد. این اولین تقابل رسمی دو تیم خواهد بود و پیش از این دو تیم مقابل هم قرار نگرفته اند.

یووه برای این بازی، بن عطیه، پیانیچ، هوودس و پیاکا را در اختیار نخواهد داشت و در آن سو، بنونتو، آندره‌آ کاستا و مارکو دی آلساندرو را به همراه ندارد.

ترکیب احتمالی: