لوو: همه تیم ها در پی شکار آلمان خواهند بود؛ بازی با انگلیس همیشه خاص بوده است

لوو: همه تیم ها در پی شکار آلمان خواهند بود؛ بازی با انگلیس همیشه خاص بوده است

وبسایت رسمی برنامه نود - یواخیم لوو، سرمربی 57 ساله تیم ملی آلمان معتقد است که به دلیل موفقیت های اخیر این تیم، سایر مدعیان برای شکست دادن آنها انگیزه مضاعفی دارند.

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی آلمان در سال های اخیر درخشش و ثبات بسیار زیادی داشته است و پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 و جام کنفدراسیون های 2017 حالا برای دفاع از عنوان خود در جام جهانی 2018 روسیه آماده می شود. به نظر یواخیم لوو تمام این مسائل موجب شده است تمام تیم های مدعی به دنبال شکست دادن ژرمن ها باشند.

به گزارش fourfourtwo، یواخیم لوو در آستانه بازی دوستانه برابر انگلیس درباره جام جهانی تابستان آینده در روسیه و اهداف تیم ملی آلمان به خبرنگاران گفت:

طبیعتا حضور در فینال هدف ما است. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و جام کنفدراسیون ها را فتح کردیم و هدف ما تنها می تواند قرار گرفتن در بالاترین مرحله باشد. اما کار سختی در پیش خواهیم داشت. پیروزی ها و افتخارات زیادی که در این اواخر کسب کرده ایم که باعث شده همه تیم ها در پیش شکست دادن ما باشند.

لوو در ادامه در پیش بینی از سطح جام جهانی و مقایسه آن با دوره قبلی این رقابت ها گفت:

احتمالا رقابت شدیدتری نسبت به دوره قبل در برزیل تجربه خواهیم کرد، آنجا تا حدودی ما زیر سایه تیم میزبان قرار داشتیم چون تمرکز ها بر روی برزیل بود. اما اینبار احتمالا تمرکز ها بر روی ما خوهد بود و فکر می کنم برخی تیم های از نظر کیفیت ارتقای قابل توجهی یافته باشند؛ برخی کشورها پیشرفت چشمگیری داشته اند مثل انگلیس و فرانسه. رقابت تنگاتنگی خواهد بود و طبیعتا رسیدن به فینال مسکو نیازمند کار و تلاش سخت خواهد بود.

لوو در ادامه درباره بازی دوستانه مقابل انگلستان در ورزشگاه ومبلی گفت:

به نظرم همه منتظر بازی مقابل انگلیس هستند. سه یا چهار استادیوم در دنیا وجود دارند که مورد ستایش من هستند و ومبلی قطعا یکی از آنها است و اخیرا چند بار در آنجا بازی کرده ایم. ومبلی استادیوم شگفت انگیزی است و احتمالا جمعه کاملا پر از تماشاچی خواهد بود به همین دلیل جو شگفت انگیزی خواهیم دید. دیدار تیم های آلمان و انگلیس همواره یک بازی خاص بوده است و هر دو تیم نسبت به آن مشتاق هستند.

پس از رقابت های انتخابی جام جهانی که شامل تیم های به نسبت کوچک تر هم می شود، این بازی های دوستانه در مقابل تیم های هم سطح برای ما مناسب هستند. در این هفته دو بازی برای تیم های انگلیس و فرانسه که بسیار مدعی هستند. آزمون خوبی برای ما خواهد بود که برخی مسائل را امتحان کنیم و ببینیم در حال حاضر در چه جایگاهی قرار داریم.

آلمان با کسب 10 پیروزی پیاپی از دور انتخابی به جام جهانی صعود کرد و روز جمعه در ورزشگاه ومبلی نخستین بازی دوستانه خود در راه کسب آمادگی برای حضور در روسیه در تابستان 2018 را برگزار خواهد کرد.

1721