برتری سپاهان مقابل تراکتور سازی در پایان نیمه اول

برتری سپاهان مقابل تراکتور سازی در پایان نیمه اول

وبسایت رسمی برنامه نود - سپاهان در نیمه اول مقابل شاگردان یحیی گل محمدی به برتری رسید. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های سپاهان و تراکتور سازی تبریز در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان در نیمه اول به پایان رسید. 

گل تیم سپاهان توسط ساسان انصاری در دقیقه 5 به ثمر رسید. 

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، سینا عشوری، محمد نادری، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، فاخر تهامی (از دقیقه 30 - حسینعلی زاده )، علی طاهران، محمد نوری، امیر نصر آزادانی، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی

ترکیب سپاهان: لی اولیویرا، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی، جلال علی محمدی، ساسان انصاری، مروان حسین

شرح گل:

گل سپاهان در دقیقه 5: ساسان انصاری در دقیقه 5 این دیدار با حرکت انفرادی و نفوذ به محوطه جریمه تیم تراکتور سازی موفق شد با شوت زنی دقیق و با پای راست گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقایق حساس:

بازیکنان تراکتور سازی در دقیقه 6 این دیدار و پس از گل تیم میزبان، به سوی دروازه لی اولیویرا حمله کردند که دروازه بان سپاهان با خروج خوب و به موقع مانع گلزنی شاگردان یحیی گل محمدی شد.

ساسان انصاری در دقیقه 22 این دیدار در موقعیتی تک به تک با فرزین گروسیان قرار داشت که دروازه بان تراکتور سازی مانع گلزنی تیم میزبان شد.

سپاهان در دقیقه 22 از سمت چپ زمین مسابقه صاحبت موقعیت حساس شده بود که پاس مروان حسین بی دقت بوده و تیم میزبان نتوانست از این موقعیت استفاده کند. 

نصر آزادانی در دقیقه 29 این دیدار با پاس عمقی بازیکنان تراکتورسازی در موقعیت ضد حمله قرار گرفت که اولیویرا با گرفتن توپ مانع گلزنی تیم میهمان شد.

سپاهانی ها در دقیقه 41 با جرکت تاکتیکی از روی ضربه ایستگاهی و شوت علی محمدی صاحب موقعیت حساس شده بودند که ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد. 

20441