بنیتز: نمی توان پوگبا را با جرارد مقایسه کرد

بنیتز: نمی توان پوگبا را با جرارد مقایسه کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد به لطف عملکرد پوگبا در بازیهای اخیر توانسته نتایج خوبی کسب کند که همین قضیه باعث شده برخی این بازیکن فرانسوی را با استیون جرارد مقایسه کنند.

به گزارش وبسایت نود، رافائل بنیتز، مربی سابق لیورپول اعتقاد دارد که پوگبا هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به جرارد دارد. پوگبا پس از مصدومیتی دو ماهه به ترکیب منچستریونایتد برگشت و در پیروزی این تیم مقابل نیوکاسل با نتیجه چهار بر یک نقشی کلیدی داشت. هافبک فرانسوی که سال گذشته با مبلغ 105 میلیون یورو از یوونتوس به یونایتد پیوست، در اولدرتافورد عملکرد خوبی داشته است. بنیتز با تمجید از پوگبا گفت:

پوگبا و جرارد را نمی توان با هم مقایسه کرد. این دو با هم متفاوت هستند. استیوی سالها بازیکنی درجه یک بوده است. جرارد بازیکن بسیار باثباتی بود که در هر بازی چه صاحب توپ بود چه بدون توپ بازی می کرد، تفاوت ایجاد می کرد. او بازیکن درجه یکی بود. پوگبا هم بازیکن خوبی است اما همچنان باید تلاش کند تا 10-15 سال مثل استیوی ثبات داشته باشد. پوگبا بازیکن من نیست پس نیازی نیست که زیاد در موردش صحبت کنم. او بازیکن بزرگی است، مثل خیلی از بازیکنان بزرگ منچستریونایتد. اما من تلاش می کنم تا بازیکنانم بهتر شوند.

پوگبا و یونایتد چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بازل سوئیس خواهند رفت.

1140