احتمال جریمه سنگین میلان از سوی یوفا

احتمال جریمه سنگین میلان از سوی یوفا

به گزارش "ورزش سه"، میلان در تابستان از پرهزینه ترین تیم‌های اروپا بود و بازیکنان متعددی را به خدمت گرفت. آنها گزارشی از عملکرد مالی خود به کمیته فیرپلی مالی یوفا ارائه کردند و در این گزارش به توضیح درباره درآمدها و هزینه هایشان پرداختند. با این حال یوفا این گزارش را رد کرده و مدعی شده که توضیحات ارائه شده توسط باشگاه میلان کافی نبوده است.

 

 

 

طبق ادعای گاتزتا، مارکو فاسونه در تابستان، برنامه ای 150 صفحه ای از هزینه هایی که انجام شده و درآمدها به یوفا ارائه کرده بود. یوفا این برنامه را رد کرده بود و مدعی شده بود که هزینه های باشگاه بیش از حد بالا بوده است. ماه گذشته نیز برنامه ای جایگزین از سوی باشگاه میلان ارائه شد که بار دیگر یوفا آن را رد کرده و خواستار اطلاعات بیشتری درباره یونگ هونگ لی شده است.

 

از همین رو، این احتمال وجود دارد که یوفا جریمه ای سنگین برای میلان در نظر بگیرد و این باشگاه از نقل و انتقالات محروم شود. همچنین شایعات حاکی از ان است که شاید باشگاه ایتالیایی، از حضور در رقابت های اروپایی نیز محروم شود. تصمیم گیری در این رابطه در بهار انجام خواهد شد و میلان فعلا فرصت دارد جلوی این محرومیت را بگیرد.