کونته: فرم خوب مان تحت الشعاع عملکرد منچسترسیتی قرار گرفته است

کونته: فرم خوب مان تحت الشعاع عملکرد منچسترسیتی قرار گرفته است

وبسایت رسمی برنامه نود - کونته معتقد است تیمش در بازی های اخیر عملکرد درخشانی داشته است.

به گزارش وبسایت نود، چلسی در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، در خانه با تک گل آلونسو موفق شد 1-0 ساوتهمپتون را شکست دهد تا به هشتمین بردش در ده بازی اخیر لیگ برتر برسد، کونته در پایان مسابقه درباره برد تیمش چنین گفت:

برای تیمم خوشحالم، برد خوبی را در یک بازی سخت کسب کردیم. می خواهم یادآوری کنم که در ده بازی اخیر، هشت برد کسب کرده ایم، در مقابل لیورپول در خانه حریف مساوی کردیم و تنها یک باخت مقابل وستهم داشتیم. اگر کسی از من بپرسد، حاضرم برای ده بازی بعدی همین شرایط را تجربه کنم، آماده این کار خواهم بود. اما این آمار تحت الشعاع عملکرد منچسترسیتی قرار گرفته است چرا که آن ها مدام در حال کسب برد هستند. ولی بازیکنانم در ده بازی گذشته، عملکرد خوبی داشته اند.

کونته در مورد گلزنی آلونسو و محرومیت او برای بازی با بورنموث در جام اتحادیه، گفت:

برای آلونسو خوشحالم. این بار اولی نیست که او از روی ضربات آزاد گل می زند. او متخصص است. البته ویلیان و فابرگاس هم توانایی خوبی در این زمینه دارند. مهم نیست چه کسی ضربه را بزند، مهم گل شدن توپ است. قطعاً دوست دارم تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم. اما آلونسو محروم است و زاپاکاستا در حال ریکاوری از انفلوانزا است، باید با چنین مشکلاتی کنار آییم.

1878