منچسترسیتی در آستانه تمدید قرارداد کوین دی بروین

منچسترسیتی در آستانه تمدید قرارداد کوین دی بروین

وبسایت رسمی برنامه نود -  با وجود باقی ماندن بیش از سه سال از قرارداد فعلی کوین دی بروین، هافبک خلاق بلژیکی منچسترسیتی با این تیم، سران این باشگاه می خواهند قرارداد جدیدی با وی به امضا برسانند.

به گزارش وبسایت نود، دی بروین بلژیکی از زمان پیوستن به منچسترسیتی از وولفسبورگ در سال 2015 به یکی بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شده است به در فصل جاری و در دومین فصل هدایت سیتیزن ها توسط پپ گواردیولا، دی بروین به اوج دوران بازی خود رسیده و به یکی از بهترین بازیکنان اروپا بدل شده است. به همین دلیل، سران منچسترسیتی تصمیم گرفته اند با تمدید قرارداد او علاوه بر کوتاه کردن دست باشگاه های بزرگ اروپایی از به خدمت گیری وی، پاداشی به درخشش او در ترکیب تیم خود داده باشند.

بنا بر گزارش وبسایت ESPN، با عقد قرارداد جدیدی که به زودی بین طرفین به امضا خواهد رسید دستمزد هفتگی دی بروین هفته ای 115 هزار پوند خواهد بود و رقم فسخ از قرارداد وی حذف خواهد شد.

سران باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده اند که در مورد ستاره بلژیکی خود حتی به پیشنهاد های فراتر از 100 میلیون پوند هم اعتنایی نخواهند کرد. قرارداد جدید سه سال دیگر به قرارداد کنونی دی بروین خواهد افزود و بدین صورت این بازیکن تا شش سال آینده در منچستر مانگار خواهد بود.

1721