صعود آرسنال و منچسترسیتی به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس

صعود آرسنال و منچسترسیتی به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال و منچسترسیتی به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس راه یافتند.

به گزارش وبسایت نود، شب اول از رقابت های یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس با صعود آرسنال و منچسترسیتی پایان یافت و حالا باید منتظر نتایج چلسی و منچستریونایتد در یک چهارم نهایی باشیم.

در یکی از دو بازی شب اول از مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس موسوم به Carabao Cup، آرسنال در خانه خود پذیرای وستهم یونایتد بود که در نهایت موفق شد با پیروزی 1-0 مقابل حریف لندنی راهی دور نیمه نهایی شود. در این مسابقه ونگر به چندین بازیکن اصلی خود استراحت داده بود و فرصت به جوانترها و ذخیره ها رسیده بود و آن ها هم پاسخ اعتماد ونگر را دادند. تک گل بازی در دقیقه 42 با فرصت طلبی ولبک در شش قدم، به ثمر رسید. در نهایت هم توپچی ها با حفظ این نتیجه راهی دور بعد شدند.

در دیگر بازی سه شنبه شب، لسترسیتی در کینگ پاور میزبان منچسترسیتی بود. پپ هم در این مسابقه به چند بازیکن اصلی خود استراحت داده بود. اما منچسترسیتی تا آخرین دقیقه بازی از حریف پیش افتاد. گل دقیقه 26 برناردو سیلوا که روی یک ضدحمله به ثبت رسید، سیتی را تا دقیقه 90 از حریف پیش انداخته بود که در دقیقه هفتم وقت های اضافه، خطای واکر روی گری باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد و واردی در اخرین دقیقه، بازی را مساوی کرد و کار به وقت های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی، واردی و محرز پنالتی های خود را از دست دادند تا لسترسیتی با نتیجه 4-3 شکست بخورد و منچسترسیتی به دور نیمه نهایی صعود کند.

1878