زیدان: در مورد وضعیت رونالدو بعد از تعطیلات زمستانی صحبت می کنیم؛ علاقه ای به تونل افتخار ندارم

زیدان: در مورد وضعیت رونالدو بعد از تعطیلات زمستانی صحبت می کنیم؛ علاقه ای به تونل افتخار ندارم

وبسایت رسمی برنامه نود - زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بارسلونا شرکت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، پیش از این مسابقه گمانه زنی هایی در مورد درخواست رونالدو برای افزایش دستمزد برای تمدید قرارداد به گوش می رسید که زیدان چنین واکنش نشان داد:

رونالدو 100% آماده است و این تنها چیزی است که اهمیت دارد. قبل از بازی فردا، راجع به همه مسائل صحبت نخواهم کرد و کریستیانو هم تنها باید به فکر بازی باشد. برای همه همینطور است. به نظر من کریستیانو به خاطر کار هایی که انجام داده و انجام می دهد، لایق احترام باشگاه است، اما بعد از تعطیلات زمستانی در این مورد صحبت خواهیم کرد.

زیدان در مورد اینکه آیا دیدار روز شنبه تأثیری در سرنوشت قهرمانی لالیگا خواهد داشت یا نه، گفت:

هر اتفاقی که رخ دهد، ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد و فکر می کنیم که فصل خیلی طولانی است و این تنها 3 امتیاز دیگر است. از اهمیت خوب بازی کردن آگاهیم و سعی می کنیم پیروز شویم اما چیزی را تغییر نخواهد داد. این سخت ترین بازی فصل خواهد بود، ال کلاسیکو ها همیشه بازی های زیبا و سختی هستند، اما همینگونه دوستش داریم. بازیکنان برای چنین مسابقاتی زندگی می کنند.

رئال مادرید با پشتوانه قهرمانی در جام باشگاه های جهان به این مسابقه می آید و سرمربی فرانسوی در این رابطه افزود:

حس خوبی داریم، خوشحالیم که این مسابقه حالا از راه رسیده است. درست قبل از تعطیلات زمستانی بازی می کنیم و آماده ایم که بازی فوق العاده ای داشته باشیم. نکته خوب این است که آماده ایم. مهم نیست که بارسلونا خوب بازی می کند یا بد، حقیقت این است که آنها صدرنشین هستند. ما عقب هستیم و می خواهیم کمی اختلاف را کم کنیم. اگر خوب بازی کنیم می توانیم به هر تیمی آسیب برسانیم.

به دنبال قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه های جهان، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که برای حریف خود تونل افتخار نخواهد زد؛ زیدان در این باره گفت:

من در کل به تونل افتخار علاقه ای ندارم. تنها در بازی فردا، بازیکنان به مسابقه علاقه دارند، نه چیزی دیگر.

زیزو در مورد حضور گرت بیل در این مسابقه نیز گفت:

همیشه به بازیکنان اعتماد دارم و گفتگو با آنها مهمترین چیز است. به آنها ایمان دارم. وقتی با آنها صحبت می کنم، در مورد این است که آیا کاملاً آماده بازی هستند؟ باید ببینیم که بیل چطور است؛ ترکیب مهمترین چیز است.

برای ما، هواداران یک نکته مثبت هستند و حالا وقت آن رسیده که از ما حمایت کنند. ما طی 15 دقیقه برنده بازی نخواهیم شد، اما با صبوری و زمان، تا آخرین لحظه به آنها احتیاج خواهیم داشت.

1771