سیمئونه: برای من بازی والنسیا-ویارئال از ال کلاسیکو مهم‌تر است

سیمئونه: برای من بازی والنسیا-ویارئال از ال کلاسیکو مهم‌تر است

وبسایت رسمی برنامه نود – سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در مورد شکست تیمش مقابل اسپانیول صحبت کرد. این اولین باخت فصل اتلتیکو در لالیگا بود.

به گزارش وبسایت نود، سیمئونه پس از شکست اتلتیکو مقابل اسپانیول در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

هر کدام از دو تیم مرتکب اشتباهی می شدند، می باختند. بازی بسته و مشکلی بود. آنها اشتباه نکردند. ما یک اشتباه داشتیم و باختیم. هر کدام از دو تیم موقعیت هایی داشتند و در نهایت ما از موقعیتمان استفاده کردیم. بازیکنان اسپانیول خوب بازی کردند. از نظر تاکتیکی بازی خوبی داشتیم. بازی بسته ای بود. کسی که گل اول را می زد برنده می شد و متاسفانه حریف این کار را کرد. اسپانیول عالی بازی کرد. در کل بازی خوب تلاش کردند و از موقعیتشان استفاده کردند. مسلما اولین شکست لالیگایی برای ما یک پسرفت است. البته امیدوارم اگر قرار باشد ببازیم حداقل 20 بازی دیگر نبازیم. در این بازی موقعیت های کمی وجود داشت و حریف از فرصتش استفاده کرد.

مربی آرژانتینی در این باره که اتلتیکو با توجه به در پیش بودن ال کلاسیکو فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست داده است هم صحبت کرد:

من ترجیح می دهم بازی والنسیا و ویارئال را ببینم. نیمه اول فصل برای ما خوب بود و بازیکنان خوب کار کردند. امیدوارم که حداقل تا 20 بازی دیگر را نبازم. به حریف تبریک می گویم و آماده بازگشت از تعطیلات خواهیم شد. برایم بازی والنسیا و ویارئال از ال کلاسیکو مهمتر است.

1140