کلوپ: به من ربطی ندارد فرمینو چند گل زده است!

کلوپ: به من ربطی ندارد فرمینو چند گل زده است!

وبسایت رسمی برنامه نود - یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول علاقه ای به دانستن اینکه بازیکنان تیمش چند گل به ثمر رسانده اند ندارد و می گوید این موضوع مسئله ای که مورد علاقه او باشد نیست.

به گزارش وبسایت نود، در باکسینگ دی لیگ برتر انگلیس در چارچوب هفته بیستم، سه شنبه شب لیورپول در آنفیلد با نتیجه 5 - 0 سوانسی را در هم کوبید. روبرتو فرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول در این بازی دو گل به ثمر رساند و بازی بسیار خوبی از خود نشان داد، اما یورگن کلوپ علاقه به تعداد گل های زده مهاجم خود ندارد.

به نقل از fourfourtwo، کلوپ در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت:

هر بازیکنی که گل می زند من برای او خوشحال می شوم اما نمی توانم بگویم کدام بازیکن چند گل زده است. برایم مهم نیست، بخواهم صادق باشم باید بگویم چیزی نیست که برای من اهیمت و جذابیت داشته باشد. اگر مثل زمان هایی که خوب بازی می کنیم باشیم بازیکنان در موقعیت متفاوتی قرار می گیرند و راحت گلزنی می کنند، مثل گل دوم فرمینو. حتی من هم می توانستم آن را گل کنم!

این همان کاری است که باید انجام شود. باید برای آن تلاش شود و همه دیدند که وقتی صلاح را تعویض کردم او اصلا خوشحال نبود. و در نهایت این من هستم که باید مهربان یا منطقی یا جدی یا هر چیز دیگری باشم، چون بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

کلوپ صحبت های خود را درباره بازیکنان و گلزنی آنها اینطور ادامه داد:

همه گلزنی خواهند کرد. سادیو (مانه) بازی نکرد، اگر در زمان های مختلف بازیکنان مختلفی را به کار گیریم و به همین شکل بازی کنیم و در همین وضعیت باشیم او هم گلزنی خواهد کرد. من همیشه روبرتو (فرمینو) را ستایش می کنم، برای تلاش و عملکردش و دو گلی که به ثمر رساند.

به خاطر این مسئله خوشحالم ولی نمی توانم بگویم او تا اینجای فصل چند گل به ثمر رسانده است چون من حس می کنم او همیشه درگیر بازی است، همیشه در موقعیت های خطرناک زمین حریف حضور دارد. در نیمه اول او از دفاع چپ تا دفاع راست بود و کمک می کرد، همه جا بود. در آخر هم دو گل به ثمر رساند، پس این خیلی خوب است!

محمد صلاح تا پایان هفته بیستم لیگ برتر 15 گل برای لیورپول به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است، در حالی که فرمینو با 9 گل و کوتینیو با 7 گل زده هم از بهترین بازیکنان این تیم بوده اند.

1721