هشدار اتلتیک بیلبائو به کپا: اگر قصد انتقال به رئال مادرید را داری، باید رقم فسخ پرداخت شود!

هشدار اتلتیک بیلبائو به کپا: اگر قصد انتقال به رئال مادرید را داری، باید رقم فسخ پرداخت شود!

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه اتلتیک بیلبائو به دروازه بان خود کپا آریزابالاگا هشدار داد که اگر قصد انتقال به رئال مادرید را دارد باید رقم فسخ قراردادش را بپردازد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید به شدت قصد جذب این دروازه بان 23 ساله اسپانیایی را در نقل و انتقالات زمستانی دارد تا رقابتی هم برای کیلور ناواس ایجاد شود.

قرارداد کپا در پایان فصل به اتمام می رسد، و با وجود ماه ها مذاکره، تمدید قرارداد با بیلبائو به بن بست خورده است. با اینحال، ژوزو اوروتیا، رئیس باشگاه اتلتیک بیلبائو اعلام کرد که در صورت عدم پرداخت 20 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد، کپا در ژانویه فروخته نخواهد شد.

چیزی نیست که در مورد کپا بگویم، چون پاسخ مشخصی از سوی او نگرفته ایم. این روند 15 ماه است که بی وقفه ادامه دارد. وقتی مذاکرات را آغاز کردیم، به تیتر اخبار تبدیل نشد و دو سال پیش رو داشتیم. از اخبار منتشر شده مطلعیم اما هیچگونه تأییدیه ای از سوی مدیر برنامه های بازیکن یا باشگاه رئال مادرید [مبنی بر وجود علاقه] دریافت نکرده ایم. از مذاکره هیچ تیمی با کپا مطلع نیستیم. اتلتیک باشگاه فروشنده ای نیست و اگر بازیکنی قصد جدایی داشته باشد، در ابتدا باید به میل خودش باشد و بعد از آن نیاز به پرداخت رقم فسخ قرارداد دارد.

اوروتیا وضعیت کپا را با فرناندو یورنته مقایسه کرد که در جولای سال 2013 به صورت آزاد راهی یوونتوس شد:

ما برای مدتی طولانی مذاکره کردیم، به نظر می رسید که برخی زمینه های مشترک داریم و در پایان او اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد ندارد. نمی دانم که چه اتفاقی رخ داد که او چنین تصمیمی گرفت اما به گذشته مربوط است و حالا باید ببینیم که در مورد کپا چه می شود.

1771