سپاهان 4 - پدیده 0؛ انتقام تمیز در نقش جهان

سپاهان 4 - پدیده 0؛ انتقام تمیز در نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان نیم فصل دوم را متفاوت از نیم فصل اول آغاز کرده و در دیدار با سایپا نیز روز خوبی را پشت سر گذاشت. شاگردان کرانچار در دیدار با پدیده روز بسیار خوبی داشتند و در کنار چهار گلی که به ثمر رساندند، موقعیت های زیادی را به هدر دادند؛ اما در نهایت با نتیجه ای پرگل برنده این دیدار شدند.

هفته هفدهم لیگ برتر/ ساعت 15:15
استادیوم نقش جهان اصفهان
داور: موعود بنیادی فر/ کمک ها: مهدی الوندی – قهرمان نجفی – محمدحسین ترابیان


سرمربی زلاتکو کرانچار

سرمربی رضا مهاجری

عکس ها از شهرام شریفی


سپاهان در جریان نیمه اول تیم برتر زمین بود؛ اما 45 دقیقه تلاش کرد تا گل اول را به ثمر برساند. شاگردان کرانچار موقعیت های زیادی ساختند؛ اما جلالی راد و البته کم دقتی بازیکنان سپاهان باعث شد تا سپاهانی ها یک نیمه برای گلزنی تلاش کنند و در نهایت با یک ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شدند. پدیده در این دیدار تنها به دنبال استفاده از ضد حملات بود؛ اما این اتفاق رخ نداد.


سپاهان نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و بر خلاف نیمه اول موقعیت های این تیم خیلی راحت تبدیل به گل شد تا در 10 دقیقه ابتدایی نیمه 3 گل به ثمر برساند. سپاهانی ها بعد از این سه گل موقعیت های زیاد دیگری داشتند و البته پدیده نیز چند موقعیت خلق کرد؛ اما در نهایت دیدار با 4 گل به سود سپاهان به پایان رسید.


ساسان انصاری هر چند در اواسط نیمه دوم تعویض شد با اعتراض خود حاشیه ساز شد؛ اما بهترین بازیکن زمین بود. یک گل از روی نقطه پنالتی که البته خود انصاری این پنالتی را کسب کرده بود در کنار یک پاس گل باعث شد تا انصاری بهترین بازیکن این دیدار باشد. مهرداد محمدی و شریفی در ترکیب سپاهان در کنار انصاری روز بسیار خوبی داشتند.


سپاهان در دیدار رفت برابر پدیده شکست 4 بر صفر و سنگینی را تحمل کرد؛ اما در دیدار برگشت توانست با ثبت چهار گل این شکست را جبران کند تا نوید نیم فصل درخشانی را به هواداران بدهد.