شکست ناباورانه آرسنال مقابل ناتینگام و حذف از اف ای کاپ

شکست ناباورانه آرسنال مقابل ناتینگام و حذف از اف ای کاپ

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال مقابل ناتینگام فارست 4-2 باخت.

به گزارش وبسایت نود، در ادامه رقابت های جام حذفی انگلیس، عصر یکشنبه چهار مسابقه دیگر برگزار شد که در مهمترین دیدارها، تاتنهام پیروز شد و به دور چهارم رفت، آرسنال هم با شکست مقابل ناتینگام، وداعی زودهنگام با اف ای کاپ داشت.

در آخرین بازی روز یکشنبه نیز ناتینگهام فارست با قضاوت جاناتان ماس در خانه خود پذیرای آرسنال بزرگ بود که تیم ونگر با شکست ۴-۲ مقابل حریف خود، از جام حذفی کنار رفت. در این مسابقه  ونگر به اکثر بازیکنان ترکیب اصلی خود استراحت داده بود و سرمربی فرانسوی خود نیز به دلیل محرومیت، از روی سکوها بازی تیمش را به نظاره نشست.

در این بازی، لیچای در دقیقه ۲۰ میزبان را پیش انداخت، مرتساکر سه دقیقه بعد بازی را مساوی کرد، اما میزبان که بازی شجاعانه ای را انجام می داد، از روز بعد مدافعین توپچی ها نهایت استفاده را برد و بار دیگر به گل رسید. دقیقه 44 باز هم لیچای در نقش گلزن ظاهر شد تا بازی 2-1 شود.

در نیمه دوم خطای هولدینگ در دقیقه 64، میزبان را به پنالتی رساند و برتون گل سوم را به ثمر رساند. دقیقه 79 ولبک از اشتباه مسلم دروازه بان حریف نهایت استفاده را برد و بازی 3-2 شد، اما دقیقه 85 دبوشی مرتکب خطا شد و داور یک بار دیگر نقطه پنالتی را نشان داد، ضربه مشکوک داول راهی دروازه شد و ماس این ضربه را گل اعلام کرد تا بازی 4-2 شود. جو وارول هم در دقیقه ۸۹ از ناتینگام اخراج شد. به این ترتیب مدافع عنوان قهرمانی اف ای کاپ، وداعی زودهنگام با این جام داشت.

در دیگر بازی ها، نیوپورت کانتی موفق شد ۲-۱ لیدز یونایتد را شکست دهد، شروزبری تاون در خانه خود وستهم را با نتیجه ۰-۰ متوقف کرد تا بازی دو تیم در المپیک استادیوم شهر لندن تکرار شود.

تاتنهام نیز در خانه خود ومبلی میزبان ومیبلدون بود که با دو گل هری کین و یک گل از سوی فرتونخن، موفق شد میهمانش را ۳-۰ شکست دهد و به دور چهارم اف ای کاپ راه یابد.

1878