اخبار کوتاه از تراکتورسازی

اخبار کوتاه از تراکتورسازی

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تراکتورسازی یحیی گل محمدی در تمرین امروز تراکتورسازی شرکت کرد. 

به گزارش وب سایت نود، گل محمدی که دیروز برای شرکت در کلاس مربیگری به تهران آمده بود و تمرینات تراکتور در غیاب وی و با حضور دستیارانش برگزار شده بود امروز در تمرین تیمش حضور یافت.

البته گل محمدی امشب دوباره به تهران برمی گردد تا فردا در کلاس مربیگری حضور یابد و سپس در نوبت عصر مجدد در تمرین تیمش حاضر می شود.

همچنین براساس اخبار دریافتی با توجه به منتفی شدن جذب آلمیدا به دلیل عدم صدور رضایتنامه اش از سوی باشگاه واسکادوگامای برزیلی، سرمربی تراکتور به دنبال جذب دروازه بان جدید است. وی در پست دفاع میانی و مهاجم هم به دنبال بازیکن است. در همین راستا گفته می شود گل محمدی نام 6 بازیکن خارجی و ایرانی را به باشگاه معرفی کرده و باید دید باشگاه تزاکتورسازی با کدامیک از این نفرات به توافق خواهد رسید. 

دیگر خبر مهم از این باشگاه تبریزی اینکه، هنوز جلسه ای بین آجرلو و گل محمدی برگزار نشده است و این در حالی است که اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه روابط سرمربی و مدیریت باشگاه همچون گذشته نیست و مسئولان تراکتور مذاکراتی با کمالوند و حتی نکونام انجام داده اند.

گل محمدی در نیم فصل اول در غیاب 7 بازیکن فیکس فصل گذشته که از تیم جدا شده بودند و مصدومیت 5،6 بازیکن که برخی از آنها مصدومیت طولانی مدت داشتند، در شرایط سخت این تیم را هدایت کرد و براساس آمار برای 40درصد بازی های این تیم در نیم فصل اول، یازیکنانی به میدان رفتند که حتی سابقه بازی در لیگ یک را هم نداشتند.

گفتنی است؛ تراکتور در نیم فصل 6 بازیکن جذب کرده و به دنبال جذب 2 تا 3 بازیکن دیگر است.


2051