تاتنهام هیچ قصدی برای فروش هری کین به رئال مادرید ندارد

تاتنهام هیچ قصدی برای فروش هری کین به رئال مادرید ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - تاتنهام می خواهد هری کین را حفظ کند.

به گزارش وبسایت نود، در شرایطی که منابع خبری در اسپانیا مدعی شده اند رئال مادرید به شدت در پی خرید هری کین است و می خواهد در تابستان 2018 رکورد نقل و انتقالات را بشکند و با قیمتی بیش از 200 میلیون پوند، هری کین را جذب کند ولی تاتنهام قصد فروش ستاره گلزن خود را ندارد.

هری کین 24 ساله که در این فصل تا به اینجا، 28 گل زده است، تا سال 2022 با تاتنهام قرارداد دارد و اگرچه رئال قصد دارد رقمی رکوردشکن را پیشنهاد دهد ولی منابع معتبر در انگلیس مدعی هستند دنیل لوی به هیچ وجه قصد از دست دادن ستاره اش را ندارد. او در آخرین مصاحبه اش عنوان کرده است که هر بازیکنی را که بخواهند حفظ کنند، 100 درصد در تاتنهام می ماند.

چندی قبل هری کین به رکورد ۵۶ گل زده در سال ۲۰۱۷ میلادی رسید تا بهترین گلزن سال 2017 میلادی لقب گیرد. او این تعداد گل را برای تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام به ثمر رسانده است. مسی پیش از مسابقه تاتنهام مقابل ساوتهمپتون، با ۵۴ گل زده بهترین گلزن سال ۲۰۱۷ میلادی بود که هری کین وی را پشت سر گذاشت. این برای اولین بار در سالیان اخیر بود که بازیکنی در زمینه گلزنی، رونالدو و مسی را پشت سر می گذارد.

1878