رئال بتیس 0-5 بارسلونا؛ توفان آبی و اناری ها در نیمه دوم

رئال بتیس 0-5 بارسلونا؛ توفان آبی و اناری ها در نیمه دوم

وبسایت رسمی برنامه نود - یارسلونا با درخشش مسی و سوارز مقابل بتیس پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا با کسب یک برد پر گل مقابل بتیس، به استقبال دیدار حساس مقابل اسپانیول خواهد رفت. یاران والورده با ارائه یک نمایش خوب در نیمه دوم، 5-0 پیروز شدند.

در اخرین بازی یکشنبه شب از هفته بیستم لالیگا، رئال بتیس در خانه خود پذیرای بارسلونای بزرگ بود. تیم میزبان در نیمه نخست نمایش خیلی خوبی داشت، بازی جسورانه بتیس موجب شد بارسلونا فرصت های زیادی به دست نیاورد و البته بتیس خود نیز چشم به گلزنی داشت، ولی تلاش دو تیم در نیمه نخست به سرانجام نرسید و بازی با تساوی بدون گل پایان یافت. در نیمه نخست فرمایلن به دلیل مصدومیت تعویض شد و اومتیتی راهی زمین شد.

اما نیمه دوم هم بتیس شروع خوبی داشت تا اینکه درخشش سوارز و مسی، بتیس را زمین گیر کرد. دقیقه 59 بود که پاس در عمق لوئیز سوارز بارسلونا را در یک ضدحمله خوب صاحب فرصت گلزنی کرد و راکیتیچ با یک بغل پا موفق شد بازی را 1-0 کند. این گل شیرازه بتیس را از هم پاشاند.

5 دقیقه بعد بود که یک بار دیگر بارسلونا عمق دفاع حریف را هدف گرفت، مسی از تله آفساید فرار کرد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد. بارسلونا دست بردار نبود و باز هم 5 دقیقه بعد به گل دیگری رسید. این بار راکیتیچ از سمت راست سانتر کرد و ضربه چکشی سوارز به گوشه دروازه بتیس رفت تا بازی در فاصله 10 دقیقه، 3-0 شود.

دقیقه 80 نوبت به مسی رسید که با پاس سوارز دفاع حریف را کنار بزند و با یک بغل پای راحت، بازی را 4-0 کند. بارسلونا که دیگر نیازی به گل زدن نداشت، سعی در کنترل توپ و میدان داشت، اما در دقیقه 90، به گل دیگری هم رسید. توپگیری روبرتو، مسی را صاحب توپ کرد، او هم در دهانه دروازه سوارز را صاحب موقعیت گلزنی کرد و مهاجم اروگوئه ای گل پانزدهم خود را در این فصل به ثمر رساند.

بارسلونا با این برد 52 امتیازی شد. بتیس هم با 28 امتیاز، در جایگاه هشتم است.

1878