تمام پروژه های شکست خورده رئال مادرید در سال‌های اخیر؛ از ریبری تا نیمار

تمام پروژه های شکست خورده رئال مادرید در سال‌های اخیر؛ از ریبری تا نیمار

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید در یک قدمی خرید کپا قرار داشت اما مخالفت شدید زیدان با خرید دروازه بان باعث شد که دروازه بان سوم تیم زیر 23 سال اسپانیا به رئال مادرید ملحق نشود.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید برای  این که خیالش از بابت دروازه بان راحت شود می خواست کپا را به خدمت بگیرد. این دروازه بان قرار بود به تدریج جانشین کیلور ناواس شود اما زیدان با این خرید مخالفت کرد تا گلری که تست پزشکی رئال را هم پشت سر گذاشته بود به برنابئو نیاید.  برخی از ناکامی های رئال  در جذب بازیکنان مختلف در سالهای اخیر را با هم مرور می کنیم:

1- گایا : مدافع کناری والنسیا در سال 2015 پیشنهادهای اولیه برای تمدید قراردادش با والنسیا را رد کرد و جدا شدنش از  این تیم قطعی به نظر می رسید. رئال در نظر داشت که با پرداخت 18 میلیون یورو این بازیکن را در فصل نقل و انتقالات زمستان به خدمت بگیرد. در نهایت این بازیکن در والنسیا ماندنی شد و در ماه آوریل قراردادش را تا 2020 تمدید کرد.

2- داوید دخیا: کار انتقال دروازه بان یونایتد به رئال نهایی به نظر می رسید اما در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات این انتقال به هم خورد. قرار بود که ده خیا با دستمزد سالانه6.5 میلیون یورو به رئال ملحق شود و 10 میلیون یورو نقد به عنوان پاداش انتقال به رئال دریافت کند اما انتقال به هم خورد و این دروازه بان در منچستریونایتد ماندنی شد و در نهایت قراردادش تا سال 2019 تمدید کرد.

3- فرانک ریبری :پرز در سال اول حضورش در رئال مادرید تقریبا هر چه ستاره می توانست را درو کرد، از رونالدو گرفته تا کاکا و ژابی آلونسو. رئال مادرید در سال 2009 می خواست ریبری را پس از دو فصل حضور در مونیخ به خدمت بگیرد. در نهایت ریبری در سال 2010 قراردادش را با بایرن تا سال 2015 تمدید کرد. هافبک فرانسوی همچنان در مونیخ بازی می کند.

4- داوید ویا: رئال مادرید فاصله چندانی تا  خرید داوید ویا نداشت.  رئال با وکیل وی تماس گرفت و پیشنهاد 40 میلیون یورویی را ارائه کرد . والنسیا با این انتقال مخالفت کرد. رئال مادرید بعد از آن فشاری برای انتقال نیاورد تا ویا در والنسیا ماندنی شود. پرز در سال بعدش دوباره به سراغ ویا رفت اما در نهایت این بازیکن با بارسلونا به توافق رسید.   

5- نیمار: رئال مادرید در جولای 2012 با نیمار و وکیلش پیش قرارداد امضا کرد. برای این که این انتقال نهایی شود فقط به توافق با سانتوس نیاز بود. قرار بود که رئال با پرداخت 58 میلیون یورو نیمار را به خدمت گرفت. بارسا اما توانست پدر نیمار را راضی کند. بارسا در آن زمان ادعا کرد که پیشنهاد این باشگاه 57 میلیون یورو بوده است اما اسناد منتشر شده در سالهای اخیر نشان می دهد که کاتالان ها برای خرید نیمار مبلغی در حدود 167 میلیون یورو هزینه کرده اند.

1140