دومین برد اسپانیا در پرشین کاپ(عکس)

دومین برد اسپانیا در پرشین کاپ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در بازی نخست از دومین روز پرشین کاپ فوتبال ساحلی که به میزبانی باشگاه پارس جنوبی در ورزشگاه دهکده ساحلی بوشهر برگزار می‌شود، تیم‌های ملی اسپانیا و آذربایجان از ساعت 16 امروز به مصاف هم رفتند.

تیم ملی اسپانیا که روز گذشته به پیروزی پُر گل 6 بر 2 مقابل اوکراین رسیده بود، امروز هم موفق شد با نتیجه 3 بر یک برابر آذربایجان دست پیدا کند تا در این رقابت‌ها 6 امتیازی شود و منتظر دیدار نهایی و حساس فردا با ملی پوشان ایران باشد.

آدریان گارسیا در دقیقه 8 گل اول اسپانیا را در مقابل دروازه خالی به ثمر رساند ولی بلافاصله در شروع مجدد بازی آذربایجان گل مساوی را توسط اورخان ممدوف زد.

لورنس گومز که روز گذشته دو گل برای اسپانیا به ثمر رسانده بود، امروز هم برابر آذربایجان این کار را انجام داد و دو بار در دقایق 22 و 24 با توپ‌گیری و همچنین شوت از میانه زمین دروازه را باز کرد تا در پرشین کاپ 4 گله شود.

تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و اوکراین از ساعت 18:15 امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که تیم ایران در صورت پیروزی در امتیاز 6 با اسپانیا برابر خواهد شد و دیدار حساسی فردا دوشنبه با این تیم خواهد داشت.


عکس از: مهدی جعفری