لوانته 2 - 2 رئال مادرید؛ فرصت سوزی برای رسیدن به رده سوم

لوانته 2 - 2 رئال مادرید؛ فرصت سوزی برای رسیدن به رده سوم

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته 22 رقابت های لالیگا، رئال مادرید در زمین لوانته دو بار پیش افتاد اما موفق به حفظ نتیجه نشد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید در شبی که می توانست با کسب پیروزی در زمین لوانته خود را به رده سوم برساند، به تساوی 2-2 رضایت داد تا با کسب 39 امتیاز از 21 بازی، پایین تر از والنسیا در رده چهارم باقی بماند.

رئال مادرید در دقیقه '12 به گل رسید؛ کرنر ارسالی تونی کروس با ضربه سر کاپیتان راموس بعد از برخورد با زمین در مقابل دروازه و اشتباه دروازه بان، به تور رسید تا بازگشت باشکوهی به ترکیب تیم داشته باشد. حملات تیم زیدان در ادامه نیمه اول حاصلی نداشت، تا اینکه روی یک ضدحمله و غفلت زوج خط دفاعی رئال مادرید، دروازه این تیم در دقیقه '43 باز شد؛ ضربه مورالس در موقعیت تک به تک به زیبایی توسط ناواس برگشت داده شد اما ضربه دوم را بواتنگ به خوبی وارد دروازه کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 دو تیم پایان یابد.

با ورود ایسکو در دقیقه '66 به جای بیل، فشار حملات لوس بلانکوس بیشتر شد و در دقیقه '73 بنزما با حرکتی انفجاری دفاع لوانته را بهم ریخت و از داخل محوطه ضربه اش را زد که توپ به شکلی خطرناک راهی کرنر شد؛ کرنر ارسالی هم با ضربه سر راموس همراه شد که واکنش دروازه بان مانع از گلزنی مجدد وی شد. بالاخره گل دوم رئال مادرید را ایسکو به ثمر رساند؛ در دقیقه '81 پاس به بیرون بنزما، با کنترل هافبک اسپانیایی و شوت تمام کننده او همراه شد تا زیدان نفس راحتی بکشد.

بلافاصله بعد از گل برتری، رونالدو جای خود را به آسنسیو داد. در دقیقه '86 لوانته فرصتی استثنایی را توسط پاتزینی از دست داد؛ ضربه سر این بازیکن از چند قدمی به کنار دروازه رفت. در دقیقه '89 لوانته گل تساوی را به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکر رئال مادرید باشد؛ ضربه پاتزینی در موقعیت تک به تک پس از برخورد با دستان ناواس، وارد دروازه شد.

1771