لیورپول 2-2 تاتنهام؛ هیجان، جذابیت و آدرنالین تا مرز جنون

لیورپول 2-2 تاتنهام؛ هیجان، جذابیت و آدرنالین تا مرز جنون

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار جذاب، تماشایی، پر اتفاق و هیجان انگیز لیورپول - تاتنهام با تساوی 2-2 پایان یافت.

به گزارش وبسایت نود، بازی پر اتفاق و جذاب روز یکشنبه از هفته 26 لیگ برتر انگلیس، با تساوی 2-2 پایان یافت تا دو تیم با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

در بازی دوم روز یکشنبه از هفته بیست و ششم لیگ برتر جزیره، لیورپول در آنفیلد با قضاوت جاناتان ماس میزبان تاتنهام بود. لیورپول همچون خیلی از بازی های بزرگ خانگی خود در فصول اخیر، شروع خیلی خوبی داشت.

اشتباه اریک دایر در پاس رو به عقب، صلاح را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم با یک بغل پای راحت، موفق شد بازی را در دقیقه سوم 1-0 کند. در ادامه نیمه نخست، لیورپول کنترل خیلی خوبی روی توپ و میدان داشت. یاران کلوپ دو بار هم به فرصت گلزنی رسیدند که در استفاده از آن موفق عمل نکردند. در آن سمت، تاتنهام خیلی در خلق موقعیت جدی گلزنی موفق نبود و نیمه نخست با برتری لیورپول پایان یافت.

اما نیمه دوم را باید از ان تاتنهام دانست. یاران پوچتینو رفته رفته به خوبی بر توپ و میدان تسلط یافتند و تیم کلوپ چاره ای جز عقب کشیدن و دل بستن به ضدحملات نداشت. میهمان با گذر از دقیقه 65، به فشارش افزود و هر لحظه به گل نزدیک تر می شد. پیش از رسیدن به گل تساوی، یک بار کاریوس، سون را در رسیدن به گل ناکام گذاشت. دقیقه 79 وانیاما به جای دمبله وارد زمین شد تا نیرویی تازه در کمربند میانی تاتنهام بدمد.

ولی بالاخره تاتنهام به گل رسید. وانیاما یک دقیقه بعد از ورودش به زمین، با یک شوت فوق العاده تماشایی، از فاصله 25 یاردی، دروازه لیورپول را باز کرد. اما داستان ده دقیقه پایانی مسابقه، تکرار ناشدنی بود.

دقیقه 84 اشتباه لورن در دفع توپ، باعث شد هری کین به عمق دفاع حریف نفوذ کند و از کاریوس پنالتی بگیرد. داور بعد از دقایقی تاخیر و پس از مشورت با کمکش، در نهایت تصمیم گرفت نقطه پنالتی را برای میهمان نشان دهد تا لیورپول در آستانه شکست قرار گیرد. کین پشت توپ ایستاد ولی ضربه وی به خوبی توسط کاریوس دفع شد تا بازی مساوی بماند.

در حالی که تصور می شد سرنوشت بازی با تساوی 1-1 رقم خورده است. اما دقیقه اول از وقت های اضافه بود که حرکت انفرادی استثنایی صلاح، لیورپول را به گل دوم رساند. او از گوشه محوطه جریمه حرکت کرد و با عبور از چند بازیکن حریف، به زیباترین شکل ممکن گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا باز هم ارزش های خود را برای میزبان نشان دهد.

در شرایطی که خوشحالی به اردوی قرمزها بازگشته بود؛ اما باز هم یک پنالتی دیگر رقم خورد. دقیقه چهارم وقت های اضافه بود که خطای فن دایک روی لاملا، در حالی که از نظر ماس پنالتی نبود، لحظاتی بعد توسط کمک داور پنالتی اعلام شد و هری کین این بار به درستی توپ را وارد دروازه کرد و در عین شگفتی، بازی باز هم 2-2 شد.

به این ترتیب هری کین با این گل، به رکورد 100 گل در لیگ برتر رسید. او در 141 بازی به این رکورد رسیده است. تساوی دو تیم باعث شد لیورپول 51 امتیازی و تاتنهام 49 امتیازی شود. لیورپول سوم و اسپرز پنجم است.


1878