واتفورد 4-1 چلسی؛ کونته در لبه پرتگاه

واتفورد 4-1 چلسی؛ کونته در لبه پرتگاه

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی بار دیگر متحمل یک شکست سنگین در لیگ برتر شد.

به گزارش وبسایت نود، چلسی بعد از شکست سنگین هفته قبل مقابل بورنموث، در عین شگفتی این بار هم در مقابل حریف نه چندان قدر خود، با اختلاف سه گل شکست خورد!

چلسی در حالی این هفته به مصاف واتفورد می رفت که هفته گذشته در خانه با نتیجه عجیب 3-0 مقابل بورنموث شکست خورده بود. یاران کونته در این بازی شروع خوبی داشتند، ولی واتفورد هم به موقعیت هایی رسید. شاید نقطه عطف بازی در نیمه نخست در دقیقه 30 رقم خورد که باکایوکو به فاصله 5 دقیقه، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

دقیقه 41 بود که فرار دلوفئو با خطای کورتوا روی وی همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد، تروی دینی هم در دقیقه 42 بازی را 1-0 کرد. چلسی در نیمه دوم بازی خوبی انجام نداد و این واتفورد که موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کرد، اما در یک صحنه بود که چلسی روی نبوغ هازارد به گل رسید. ستاره بلژیکی در دقیقه 82 با یک ضربه بغل پای دیدنی بازی را مساوی کرد تا امید به اردوی چلسی بازگردد.

اما خیال بازگشت امید، یک حس واهی بود چرا دفاع چلسی آسیب پذیرتر از آن چیزی بود که تصورش می رفت. یاران چلسی در فاصله 7 دقیقه سه گل دریافت کردند تا شبی تلخ رقم بخورد.

دقیقه 84 یانمات روی یک کار دیدنی و همکاری با پریرا به زیبایی دروازه کورتوا را باز کرد. 4 دقیقه بعد نوبت به دلوفئو رسید که در نقش گلزن ظاهر شود و سرانجام دقیقه 91 بود که پریرا با یک شوت دیدنی از گوشه محوطه جریمه بازی را 4-1 کرد تا تراژدی تلخ دیگری برای چلسی رقم بخورد.

یاران کونته در دو بازی اخیرشان، هفت گل خورده اند و دو شکست سنگین را پذیرفته اند.

1878