برتری سایپا مقابل ذوب آهن در بازی پرگل

برتری سایپا مقابل ذوب آهن در بازی پرگل

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان علی دایی در بازی پر گل مقابل میهمان خود به برتری رسیدند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های سایپا و ذوب آهن اصفهان در سری رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 16 امروز در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار با نتیجه چهار بر دو به سود تیم میزبان به پایان رسید. 

کی‌روش استنلی در دقیقه 10 و قاسم حدادی فر در دقیقه 92 برای ذوب‌آهن و مهدی ترابی در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی و محمد دانشگر در دقیقه 38، علی قلی‌زاده در دقیقه 73 و رضا جعفری در دقیقه 84 برای تیم میزبان موفق به گلزنی شدند. 

داور این دیدار به جورجی گولسیانی (دقیقه 14) و حمید بوحمدان (83) از ذوب آهن و امید خالدی (59) و محمد دانشگر (64) و مهرداد کفشگری (90) از سایپا کارت زرد نشان داد. 

امیر قلعه‌نویی در دقیقه 62 این بازی به خاطر اعتراض‌های مکرر به داور مسابقه از روی نیمکت تیمش اخراج شد. همچنین جلال امیدیان، مربی ذوب‌آهن هم در اواخر بازی به خاطر اعتراض‌ به داور اخراج شد.


ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، محمد دانشگر، رضا علیاری، حامد شیری، امید خالدی، رضا اسدی، مهرداد کفشگری، مهدی ترابی ( از دقیقه ۹۱ - حسین کامیاب )، علی قلی‌ زاده ( از دقیقه ۸۳ - رضا جعفری )، آرش رضاوند و آرمان رمضانی به میدان می رود. 

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، خالد شفیعی، گئورک ولسیانی، محمد ستاری (از دقیقه ۶۰ - میلاد فخر الدینی )، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی (از دقیقه ۴۶ - قاسم حدادی فر )، سید محمدرضا حسینی، مهدی رجب‌زاده ( از دقیقه ۴۶ - بختیار رحمانی)، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی

گل سوم سایپا: مهدی ترابی در دقیقه 72 در یک ضد حمله به سمت دروازه ذوب اهن اصفهان نفوذ کرد که در ادامه علی قلزاده را صاحب موقعیت گلزنی کرده و این بازیکن توانست با ضربه خوبی دروازه ذوب اهن اصفهان را باز کند.

گل چهارم سایپا:  رضا جعفری با ضربه سر فنی در دقیقه 84 توانست چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند. 

گل دوم ذوب آهن: شاگردان امیر قلعه نویی در دقیقه 92 این دیدار از پشت محوطه جریمه سایپا صاحب موقعیت حساس شده بودند که قاسم حدادی فر با شوت زمینی دروازه تیم میهمان را باز کرد. 


شرح گل ها: 

گل ذوب آهن: ذوب آهن به سمت دروازه سایپا حمله کرد که محمد ستاری توپ را به کیروش استنلی ارسال کرده و این بازیکن با ضربه فنی توانست گل اول دیدار را به ثمر برساند.

گل اول سایپا: شاگردان علی دایی از کناره های زمین مسابقه توپ را ارسال کردند که در ادامه توپ به دست محمد نژاد مهدی برخورد کرده و داور ضربه پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کرد که این پنالتی توسط مهدی ترابی تبدیل به گل شد.

گل دوم سایپا: علی قلی زاده در سمت چپ زمین مسابقه صاحب ضربه ایستگاهی شده بود که محمد دانشگر این توپ را وارد دروازه تیم میهمان کرد. 

دقایق حساس: 

مهدی ترابی در دقیقه 11 با استفاده از اشتباه و عدم هماهنگی بازیکنان ذوب آهن در موقعیت تک به تک با دروازه بان ذوب آهن قرار گرفت که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

شاگردان علی دایی در دقیقه 16 این دیدار صاحب ضربه ایستگاهی شده بودند که شوت رضاوند از کنار دروازه رشید مطاهری به بیرون رفت.

امید خالدی در دقیقه 23 این دیدار از سمت چپ زمین مسابقه توپ را به سمت دروازه ذوب آهن ارسال کرد که در ادامه توپ مماس با تیر دروازه مظاهری به بیرون رفت.

شاگردان امیر قلعه نویی در دقیقه 29 این دیدار صاحب موقعیت حساس از پشت محوطه جریمه سایپا شده بودند که ضربه رجب زاده در برگشت به کی روش رسیده و ضربه این بازیکن خارجی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.  

 کی روش استنلی در دقیقه 55 صاحب موقعیت حساس در محوطه جریمه سایپا شده بود که ضربه این بازیکن از بالای دروازه حامد فلاح زاده به بیرون رفت.

مهدی ترابی در دقیقه 58 این دیدار از اشتباه بازیکن ذوب اهن استفاده کردو با رشید مظاهری در موقعیت تک به تک قرار گرفته و ضربه این بازیکن توسط دروازه بان تیم میهمان دفع شد.

مرتضی تبریزی در دقیقه 67 این دیدار صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه سر چکشی این بازیکن توسط دروازه بان تیم میزبان دفع شد.

کی روش در دقیقه 77 صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه این بازیکن توسط حامد فلاح زاده دفع شد.

گفتنی است، سایپا با این برد به مانند ذوب‌آهن 38 امتیازی شد، اما چون تفاضل تیم اصفهانی بهتر است این تیم در رده دوم جدول ماند تا منتظر نتیجه بازی فردای استقلال خوزستان و فولاد خوزستان 37 امتیازی باشد.

20441