پیرس: زیدان مطمئن است که پاریسن ژرمن را حذف می کند؛ هرگز به منچستر یونایتد ملحق نمی شدم

پیرس: زیدان مطمئن است که پاریسن ژرمن را حذف می کند؛ هرگز به منچستر یونایتد ملحق نمی شدم

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از پیروزی رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پی اس جی، رابرت پیرس احساس می کند که تیم زین الدین زیدان راهی مرحله بعدی رقابت ها خواهد شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بازیکن سابق تیم های آرسنال، ویارئال و تیم ملی فرانسه که رابطه نزدیکی با سرمربی رئال مادرید دارد، طی مصاحبه ای که با Marca داشت، به سؤالات زیر پاسخ داد.

شما گفتید که رئال مادرید - پاریسن ژرمن مثل یک فینال بود و با توجه به فرم رئال مادرید تا به اینجای فصل، چقدر از نتیجه و عملکرد دو تیم متعجب شدید؟

در کل از عملکرد رئال مادرید تعجب نکردم، اینجا لیگ قهرمانان است و نمی توانید آن را با لالیگا یا کوپا دل ری مقایسه کنید و می دانم که امسال سال سختی برای تیم زیدان بوده است. اما این تورنمنت کاملاً متفاوت است بنابراین به همین خاطر است که خیلی از مردم تصور می کنند که رئال مادرید بار دیگر فاتح تورنمنت خواهد شد.

به نظر شما چرا انقدر تفاوت بین عملکرد این فصل رئال مادرید با فصل گذشته وجود دارد؟

شانس فرانسه در جام جهانی 2018 را چطور ارزیابی می کنید؟

قبل از تورنمنتی مثل جام جهانی، همیشه 4 تیم مدعی وجود دارد و مسلماً کشور ما نیز یکی از آنهاست. وقتی به تیم روی کاغذ نگاه می کنید، تیم بسیار خوبی مملو از بازیکنان بزرگ داریم که در سطوح بالایی مثل لیگ برتر یا لالیگا بازی می کنند. برای دشام اولین هدف قهرمانی در این تورنمنت است.

نظر شما در مورد جدایی الکسیس سانچز از آرسنال و انتقال به منچستر یونایتد چیست؟

حالا می دانید که فوتبال همینطور شده و همه چیز ممکن است. البته که آرسنال بازیکن بزرگی را از دست داد اما در عوض بازیکنان بزرگی هم به خدمت گرفتیم. بنابراین برای من همه چیز یکسان است. یک تیم با یک بازیکن ساخته نشده است. سانچز در آرسنال خوب کار کرد، اما حالا گذشته و باید به حال و آینده نگاه کنیم و امیدوار باشیم که مخیتاریان و اوبامیانگ هماهنگی خوبی مثل زمان دورتموند پیدا کنند. فکر می کنم تعادل آرسنال حفظ شده است و آن دو خرید جدید در کنار اوزیل بسیار هیجان انگیز هستند.

1771

اگر در دوران بازی خود، پیشنهادی از سوی منچستر یونایتد دریافت می کردید، آیا به آنها ملحق می شدید؟

نه، هرگز.