فن خال: زمان ثابت کرد من اشتباه می کردم یا هوینس!

فن خال: زمان ثابت کرد من اشتباه می کردم یا هوینس!

وبسایت رسمی برنامه نود - فن خال از سرمربی کهنه کار بایرن مونیخ تعریف کرده است.

به گزارش وبسایت نود، لوئیز فن خال که بین سال های 2009 تا 2011 هدایت بایرن مونیخ را برعهده داشت در مصاحبه اخیرش با بیلد از مسائل مختلفی صحبت کرده و ضمن ستایش از عملکرد هاینکس، از جر و بحثش با هوینس پرده برداری کرده است:

کاری که هاینکس در حال انجام آن است، باورنکردنی است. مسن تر شدنش موجب کاهش کیفیت او نشده، او هنوز هم همان مربی با کیفیتی است که با بایرن مونیخ فاتح سه گانه شد. هاینکس به همه ثابت کرده است که چه توانایی هایی دارد، او می تواند بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان، بوندس لیگا و جام حذفی شود. فکر نمی کنم مربیان جوان آلمانی کنونی مثل ناگلزمان و توخل، مناسب حضور روی نیمکت بایرن مونیخ باشند، بایرن مونیخ تیمی بزرگ است که هدایت آن کار آسانی نیست. هوینکس و رومنیگه در اعتماد به تجربه هاینکس، کار درستی کردند.

من و هوینس جر و بحث زیادی داشتیم، هوینس می خواست لام همچنان دفاع باشد ولی زمان ثابت کرد که من درست فکر می کردم. لام به عنوان یک دفاع راست فاتح لیگ قهرمانان و جام جهانی شد. از نظر من مهمترین مساله تیم است نه فقط یک بازیکن خاص. من و هوینس در این باره اختلاف نظر داشتیم.

من همیشه تجربه بازگشت به تیم های سابقم را داشته ام، بارسلونا، آژاکس، آلکمار و ...، اما در مورد بایرن مونیخ؟ تا زمانی که هاینکس در آنجاست، من به نیمکت بایرن مونیخ فکر نمی کنم.

1878