شکست بزرگ الخلیفی مقابل دار و دسته برزیلی ها

شکست بزرگ الخلیفی مقابل دار و دسته برزیلی ها

به گزارش "ورزش سه"، نیمار شنبه گذشته در ال کلاسیکوی فرانسه برابر مارسی به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شد. ابتدا مشکل او رگ به رگ شدن عنوان شد ولی پس از بررسی های دقیق تر مشخص شد که شرایط او وخیم تر بوده و استخوان متاتارس پنجم وی شکاف برداشته است.

اونای امری، سرمربی پی اس جی در نشست خبری سه شنبه شب خود صراحتا تاکید کرد که قرار نیست نیمار جراحی شود و اینکه پیش از این، بازیکنان با مصدومیتی مشابه به میدان هم رفته اند اما چهارشنبه شب بود که باشگاه پی اس جی رسما اعلام کرد که نیمار در برزیل مورد جراحی قرار خواهد گرفت.

امروز نشریه اکیپ گزارش داد که ناصر الخلیفی، مدیر پی اس جی، مخالف جدی جراحی نیمار بوده و اعتقاد داشت که با چند جلسه فیزیوتراپی او می تواند در بازی برگشت برابر رئال به میدان برود ولی پدر نیمار همراه با تیم پزشکی فدراسیون فوتبال برزیل، شدیدا تاکید داشتند که نیمار باید تحت هر شرایطی جراحی شود.

جام جهانی روسیه برای برزیلی ها از اهمیت فراوانی برخوردار است و هیچکس در این کشور دوست ندارد نیمار، مصدوم به چنین تورنمنتی برسد. در نهایت پی اس جی تابع تصمیم پدر نیمار و دار و  دسته برزیلی ها می شود و موافقت خود با جراحی فوق ستاره تیمش را اعلام می دارد.

به این ترتیب اگر پی اس جی از دور لیگ قهرمانان کنار برود، تمام سرمایه گذاری 222 میلیون یوویی الخلیفی روی نیمار بدون حاصل خواهد ماند که این شکست بزرگی برای مدیر قطری محسوب می شود.