ماموریت دشوار داور جوان دیدار بارسا - اتلتیکو

ماموریت دشوار داور جوان دیدار بارسا - اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تعیین کننده امشب بر دوش داوری جوان قرار داده شده و او مطمئنا یکی از مهم ترین و حساس ترین قضاوت‌های دوران داوری اش را تجربه خواهد کرد. احتمالا اتلتیکو از شرایط داوری بیش از دیگر تیم‌ها ناراضی است زیرا اولین پنالتی فصل برای آنها، هفته گذشته مقابل سویا اعلام شد و آنها آخرین تیمی هستند که پنالتی برایشان اعلام شده است.

در آن سو بارسلونا نیز اخیرا از اشتباهات داوری متضرر شده است. در تقابل با لاس پالماس، گلر این تیم، چیچیزولا با وجود لمس توپ در خارج از محوطه جریمه با دست، کارت قرمز دریافت نکرد و از اخراج گریخت.

با این حال 78 بازی پیاپی لیگ است که پنالتی علیه بارسلونا اعلام نشده و این موضوع می‌تواند تاثیر مهمی بر قضاوت داور جوان امروز بگذارد.

پیش از این، گیل مانزانو قضاوت دیدار این دو تیم در لالیگا را برعهده نداشته ولی در کوپا دل ری، دو بار تقابل دو تیم را سوت زده است. اولین قضاوت او به فصل 15/2014 بازمی‌گردد که بارسا موفق به صعود به فینال شد و در آن بازی، آردا توران کفش خود را به سوی کمک داور پرتاب کرد.

دیگر دیدار در فصل گذشته بود که این داور 34 ساله به سرجی روبرتو و لوئیس سوارز کارت زرد نشان داد تا هر دو بازیکن کلیدی از همراهی بارسا در فینال محروم باشند. در همان دیدار نیز یک گل سالم گریزمان به اشتباه مردود شد و باید دید که این داور جوان، چگونه بار قضاوت این دیدار حساس را به دوش خواهد کشید.