دیدار هیئت اعزامی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران با سران فوتبال ایتالیا

دیدار هیئت اعزامی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران با سران فوتبال ایتالیا

وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولان فوتبال ایران با همتایان خود در ایتالیا دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش وبسایت نود، هیئتی از مسئولان فوتبال ایران با سرپرستی حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ فوتبال ایران امروز در راستای تفاهم نامه همکاری دو جانبه ای که بین فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا امضا شده در مقر فدراسیون فوتبال ایتالیا مورد استقبال مایکل اووا، مدیرکل فدراسیون و نایب رییس یوفا قرار گرفتند. 

دو فدراسیون در سال های اخیر همکاری های خوبی با یکدیگر به خصوص در رده جوانان داشتند و چند بازی دوستانه هم بین تیم های پایه دو کشور برگزار شده است. 

حیدر بهاروند در این زمینه به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا گفته:

از مسئولان ایتالیایی بابت میزبانی شان تشکر می کنم. این ملاقات برای ما بسیار اهمیت دارد چون قصد داریم همکاری مان با فدراسیون فوتبال ایتالیا را گسترش دهیم. 

 

مدیرکل فدراسیون فوتبال ایتالیا هم گفته:

ما به ایرانی ها احساس نزدیکی می کنیم. نقاط مشترک زیادی داریم و مطمئنم در آینده با هم کارهای زیادی برای رشد فوتبال دو کشور خواهیم کرد. من چند سال پیش برای امضای تفاهم نامه بین دو فدراسیون به تهران آمدم و تحت تاثیر ساختار فوتبال ایران قرار گرفتم. این همکاری برای ما اهمیت زیادی دارد. خوشحالیم که می توانیم تجربیات مان را در آینده بیشتر به یکدیگر منتقل کنیم و امیدوارم دیدارهای دوستانه بیشتری بین تیم های جوانان دو کشور برگزار شود. 

هیئت ایرانی که روز شنبه دیدار تیم های لاتزیو و یوونتوس را از نزدیک تماشا کرد قرار است طی روزهای آینده از مجموعه تمرینی باشگاه های اینتر و میلان و همچنین دفتر سری آ در شهر میلان بازدید کند.


۲۰۳۱