غایبان سرشناس لیست جدید فرانسه؛ از لاپورته تا گامیرو و پایت

غایبان سرشناس لیست جدید فرانسه؛ از لاپورته تا گامیرو و پایت

وبسایت رسمی برنامه نود - پنجشنبه گذشته لیست فرانسه برای دو بازی دوستانه مقابل کلمبیا و روسیه اعلام شد که لوکاس هرناندز و بن یدر چهره های جدید لیست دشان بودند اما شمار زیادی از بازیکنان سرشناس فوتبال فرانسه در این لیست حضور نداشتند تا حضور در جام جهانی روسیه را در خطر ببینند.

به گزارش وبسایت نود، کومان، لاکازت، مندی و فکیر به علت مصدومیت در لیست حضور نداشتند و غیبت آنها تا حدودی قابل پیش بینی بود. بنزما پس از ماجرای دستگیر شدنش به اتهام مشارکت در اخاذی از والبوئنا دو سال است که در لیست تیم ملی فرانسه حضور ندارد و به نظر می رسد که مهاجم رئال مادرید هم کوچکترین شانسی برای حضور در جام جهانی ندارد.

درون دروازه ، کاستیل از بوردو از لیست خط خورد. این بازیکن فصل خوبی در لیگ فرانسه داشته است. در پست مدافع کناری، دبوشی، کریستف ژاله، فارلاند و کورزاوا بازیکنانی هستند که از لیست کنار گذاشته شده اند.در پست مدافع میانی، ایمریک لاپورته، عادل رامی و کلمنت لنگله بازیکنانی هستند که در لیست حضور ندارد و منتظر فرصتشان هستند. در خط هافبک نیز بازیکنانی نظیر موسی سیسوکو، جفری کوندوگبیا، باکایوکو و انزونزی غایبان مهم لیست فرانسه هستند.در خط حمله نیز گامیرو و پایت حضور ندارند.

1140