پدر جدید بردهای استقلال؛ مدیر پرافتخار!

پدر جدید بردهای استقلال؛ مدیر پرافتخار!

وبسایت رسمی برنامه نود - افتخاری در آخرین مصاحبه‌اش بعد از صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا از نقش‌ پررنگش در این برد و صعود گفته است.

به گزارش وب‌سایت نود، استقلال مقابل الریان با یک بازی منطقی و زیبا موفق شد سه امتیاز ارزشمند بدست بیاورد و صعودش از گروه مرگ را قطعی کند. از نظر دیگران اما گویا این برد به غیر از بازی زیبای استقلال دلایل دیگری داشته است. از روزنامه‌های عربستانی که دلیل نتیجه بدست‌آمده را ضعف مدافعان الریان دانسته و نقش بازیکنان استقلال در این برد را کم‌رنگ دانسته که بگذریم بعضی از اعضای داخل باشگاه هم این برد را به مسائل دیگری ارتباط داده‌اند. مسائلی که بتوانند نقش خود را در این برد پررنگ‌تر از حتی سرمربی جلوه بدهند. مصاحبه رضا افتخاری در مورد برد استقلال حاوی نکات جالبی است و به دلایلی اشاره کرده که کمتر کسی به آن فکر کرده است.

«من حدودا 20 سال است شفر را می شناسم.با او ارتباطی نداشتم ولی می دانستم هرجا بوده موفق بوده و یک مربی حرفه ای است. مربی حرفه ای هم برای نتیجه گیری احتیاج به امکانات دارد.به همین دلیل من زمین صنایع دفاع را به هر قیمتی بود گرفتم.این فوتبال مدرن برابر الریان نتیجه تمرین در آن زمین ایده آل بود.»

یکی از دلایل برد استقلال مقابل الریان در اولین قسمت مصاحبه مدیرعامل آبی‌ها مشخص شد و این دلیل تمرین کردن تیم در زمین صنایع دفاع است.

افتخاری البته به دلیل دیگری هم در مورد نتیجه بدست‌آمده در ادامه مصاحبه‌اش اشاره می‌کند:

«شاید حدود 20 بازیکن به ما معرفی شد. من فیلم این بازیکنان را دیدم و تیام در بین آن ها از همه سر تر بود و از همه هم گران تر بود. علت اینکه الریان مقابل ما شکست خورد این بود که تیام در بازی های قبل گل زده بود و تیم را بالا کشیده بود و حالا بقیه تیم با روحیه جنگیدند.»

دلیل دیگر باخت الریان مقابل استقلال از نظر افتخاری، گلزنی تیام در بازی‌های قبلی بوده است. بازیکنی که به ادعای افتخاری او از میان فیلم‌های رسیده انتخابش کرده است. به هر حال مدیرعامل استقلال که حسابی از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا هیجان‌زده بوده در مصاحبه‌اش تمام تلاشش را کرده که این برد و این صعود را تمام و کمال به نام خودش سند بزند.


30388