میلان ۰ - ۰ اینتر؛ دربی دلامادونینا برنده نداشت

میلان ۰ - ۰ اینتر؛ دربی دلامادونینا برنده نداشت

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم شهر میلان به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های میلان و اینتر از بازی عقب افتاده هفته بیست و هفتم سری آ در ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۲۲: بونوچی با ضربه سر روی ضربه آزاد ارسالی چالهان اوغلو دروازه اینتر را تهدید کرد اما هندانوویچ با یک عکس العمل زیبا دروازه تیمش را بسته نگه داشت. 

دقیقه ۳۸: ایکاردی از غفلت مدافعان میلان استفاده کرد و دروازه این تیم را باز کرد اما داور پس از استفاده از کمک داور ویدیویی این گل را به دلیل آفساید مردود کرد. 

دقیقه ۴۸: بروزوویچ در پشت محوطه میلان صاحب توپ شد و توانست رافینیا را صاحب توپ کند. این بازیکن هم توپ را به پریسیچ در موقعیتی مناسب پاس داد اما ضربه زیبای این بازیکن به تیر دروازه میلان برخورد کرد.

دقیقه ۵۶: ایکاردی روی پاس خوب کاندروا در دهانه دروازه میلان صاحب توپ شد می توانست با یک بغل پا دروازه را باز کند اما در عین ناباوری ضربه اش را به بیرون زد. 

دقیقه ۶۷: کوترونه با ضربه سر روی پاس بلند کسیه موفق شد دروازه اینتر را باز کند اما این گل هم به دلیل آفساید مردود اعلام شد. 

دقیقه ۹۳: اینتر در آخرین لحظات بازی صاحب یک موقعیت بسیار مناسب دیگر شد اما ایکاردی بار دیگر در عین ناباوری در دهانه دروازه نتوانست گلزنی کند. 


۲۰۳۱