یوونتوس در تدارک جذب هافبک بارسلونا در تابستان

یوونتوس در تدارک جذب هافبک بارسلونا در تابستان

وبسایت رسمی برنامه نود - احتمالا گومز در تابستان به خواسته خود برای ترک بارسلونا خواهد رسید‌.

به گزارش وب سایت نود، آندره گومز که در تابستان ۲۰۱۶ با ۴۶ میلیون پوند از والنسیا به بارسلونا پیوست نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب بلوگرانا به دست آورد و اخیرا زندگی در نیوکمپ را به جهنم تشبیه کرده بود.

این بازیکن ۲۴ ساله بعد از آن که توسط هواداران مکررا هو شد، اذعان کرده بود می‌ترسد از خانه بیرون برود و خجالت می‌کشد در خیابان ها قدم بزند. البته بعد از آن که ارنستو والورده در بازی مقابل چلسی در نیوکمپ گومز را، بعد از مشکلاتش، به جای اینیستا به میدان فرستاد، تماشاگران حاضر در نیوکمپ ایستاده هافبک پرتغالی را تشویق کردند. والورده نیز گومز را بعد از آن که درباره دغدغه هایش در بارسا سخن گفت، یک بازیکن شجاع نامیده بود.

حالا و بنابه ادعای موندو دپورتیوو، ماسیمیلیانو آلگری یکی از هواداران هافبک پرتغالی است و قصد دارد در تابستان با آوردن وی به تورین، به کابوس او در اسپانیا پایان دهد. با حذف احتمالی یووه در مقابل رئال مادرید، آلگری می‌خواهد جانی تازه به ترکیب تیمش در تابستان دهد.

برخی شایعات در ایتالیا حاکی از آن است که یووه در پنجره زمستانی نیز به دنبال این انتقال بود اما این شایعات هیچ گاه رنگ عمل به خود نگرفت. تاتنهام، وستهم و منچستر یونایتد نیز در پنجره های قبلی به این هافبک ابراز علاقه کرده بودند.