گلایه های اسپالتی از بدشانسی های اینتر

گلایه های اسپالتی از بدشانسی های اینتر

به گزارش "ورزش سه"، با شکستی که روز گذشته تیم رم در خانه در مقابل فیورنتیا متحمل شد، شانس اینتر برای صعود در جدول رده بندی بیشتر از همیشه به نظر می رسید؛ اما آدام لیاییچ این شانس را از آنها دریغ کرد.

سرمربی تیم اینتر در گفتگو با "اسکای اسپورت" گفت:"مقاطعی هست که شرایط آنطور که انتظار دارید، پیش نمی رود و مهم نیست چقدر تلاش کنید. بازیکنان به خوبی همیشه با هم پاسکاری نمی کردند. اجازه دادیم حریف چندبار به ما ضدحمله بزند و این مسئله باعث شد انرژی بازیکنان صرف پس گرفتن توپ شود. باید مالکانه بازی می کردیم و حریف را در نیمه زمین خود تحت فشار قرار می دادیم. اینکه نتوانستیم در برابر میلان و تورینو به پیروزی برسیم به نظر من موقعیتهایی از دست رفته نیستند چراکه تیم حریف نیز برای پیروزی به میدان آمده. ما تمام تلاشمان را کردیم.


اسپالتی پس از بازی درحالی که لبخند می زد و کمی عصبانی بود به سختی دست سرمربی حریف، والتر ماتزاری، را فشرد و این مسئله کمی برای او حاشیه ساز شد. وقتی از او در این باره پرسیدند، گفت: "زمانی که او با شما دست می دهد، همیشه کمی خجالت در چهره اش مشهود است، حتی اگر بازی را برده باشد. من به او تبریک گفتم و او دستانش را کمی تکان داد و من محکم تر از قبل دستش را فشردم."