پیش بازی بارسلونا - سلتاویگو (اختصاصی از فوتبالی)

پیش بازی بارسلونا - سلتاویگو (اختصاصی از فوتبالی)

از هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا امشب بارسلونا در شرایطی میهمان سلتاویگو است که بیشتر راه قهرمانی را پیموده و تنها به 7 امتیاز برای مسجل شدن قهرمانی نیاز دارد. والورده که نیم نگاهی به فینال جام حذفی هفته آینده دارد به تعدادی از نفرات اصلی تیم استراحت خواهد داد ولی به احتمال زیاد مسی را با وجود مصدومیت عضله ران از ابتدا در ترکیب قرار می دهد. مربی جوان بارسا که در کنفرانس پیش از بازی در جمع خبرنگاران حاضر شده بود گفت: دیدار سختی پیش رو داریم، نتایج آنها در مقابل تیم های بالای جدول بیانگر همین موضوع است، سلتا در خانه تیم قدرتمندی است ولی ما به دنبال هر سه امتیاز این بازی هستیم. وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از سیستم چرخشی استفاده خواهید کرد گفت: ما تغییراتی را مقابل سلتا انجام خواهیم داد چراکه هفته مهمی در پیش است و تیم نیاز به استراحت دارد.
حال باید دید والورده  که مقابل والنسیا حتی به اینیستا نیز استراحت نداد و بجای دمبله از کوتینیو در هافبک راست استفاده کرد حاضر است از دمبله در ترکیب اصلی استفاده کند؟ چیزی که تا اینجای فصل مشخص شده اینست که او علاقه ای به سیستم چرخشی یا چرخش های کلیدی و بزرگ ندارد.
در سمت دیگر سلتاویگوی میانه جدولی تلاش می کند تا بتواند سهمیه مستقیم لیگ اروپا را کسب کند و تک تک امتیازات باقی مانده برای آنها سرنوشت ساز خواهد بود. نتایج تا اینجای فصل آنها نشان می دهد سلتا نتوانسته به ثبات نسبی در کسب نتیجه برسد و از 6 بازی آخر 2 برد 2 تساوی و 2 باخت کسب کرده اند در صورتی که حاصل کار بارسا در 6 بازی گذشته 5 برد و 1 تساوی است. امید خوان کارلوس اونزوئه مربی کهنه کار سلتا در این بازی به ساق های یاگو آسپاس و ماکسی گومز بهترین مهاجمان این تیم است که روی هم توانسته اند 35 گل به ثمر برسانند.