گواردیولا: می خواهیم در لیگ برتر رکوردشکنی کنیم

گواردیولا: می خواهیم در لیگ برتر رکوردشکنی کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - گواردیولا از عزم تیمش برای رسیدن به رکورد 100 امتیاز در لیگ برتر صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی با برتری 4-1 مقابل وستهم، به سریعترین تیم در تاریخ لیگ جزیره بدل شد که از رکورد 100 گل در یک فصل می گذرد. در عین حال تیم پپ این فرصت را دارد تا با کسب برد در بازی های پیش رو، از رکورد 100 امتیاز در لیگ برتر بگذرد و رکوردی تاریخی را برجای بگذارد. پپ گواردیولا در مورد رکوردشکنی تیمش و برد مقابل وستهم چنین نظری دارد:

خوشحالم که هفته آینده جام را بالای سر می بریم و جشن قهرمانی می گیریم. حالا شانس این را داریم تا بهترین تیم تاریخ لیگ برتر شویم و رکورد امتیاز را بشکنیم. با وجود مسجل شدن قهرمانی، بازیکنان با انگیزه بازی کردند، آن ها دوست دارند فوتبال بازی کنند. بازیکنانی حرفه ای هستند که از بازی کردن و تمرین کردن لذت می برند. بعد از مسجل شدن قهرمانی، حالا به دنبال رکوردها هستیم. به هر حال این هم دستاوردی است که می توان برای آن جنگید. باید نشان دهیم چرا قهرمان هستیم و چه تیمی هستیم. به همین دلیل در دو بازی اخیر کلی موقعیت ساختیم و نه گل زده ایم.

برای فصل بعد احتمالاً به یک یا دو بازیکن نیاز داریم، نه بیشتر. هنوز چیزهای زیادی است که باید بهتر شود و پیشرفت کنیم، اگر همه چیز کامل بود، دیگر فصل بعد نیازی نبود اینجا باشم.

1878