کونته: حتی در صورت بردن جام حذفی، ممکن است اخراج شوم

کونته: حتی در صورت بردن جام حذفی، ممکن است اخراج شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - کونته اعتراف کرده حتی در صورت بردن جام حذفی، ممکن است شغلش را در چلسی از دست دهد.

به گزارش وبسایت نود، در آستانه جدال حساس چلسی - یونایتد در فینال جام حذفی انگلیس، آنتونیو کونته سرمربی آبی پوشان اعتراف کرده که حتی در صورت فتح جام حذفی هم ممکن است شغلش را از دست بدهد.

کونته در این فصل مشکلات زیادی با سران چلسی پیدا کرد و در نهایت هم نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد و به نظر می آید جدایی اش از چلسی قطعی است. کونته در این باره می گوید:

وقتی با شرایط مثبتی روبرو هستید، آسان تر است. وقتی با شرایطی کاملاً منفی روبرو هستید باید سخت تلاش کنید تا از هرنظر پیشرفت کنید. فکر می کنم در این فصل من از هر دو لحاظ عمل کردم. افراد دیگری هستند که کارم را قضاوت کنند، که نتایج را بررسی کنند، فکر نمی کنم من فرد متناسبی برای این کار باشم، من به این چیزها علاقه ندارم. من به فینال علاقه دارم. توجهم به فینال است چرا که مهمترین چیز برای من و بازیکنانم است. چرا که اگر برنده نشوید، معلوم می شود که خوب کار نکرده اید. بعضی مواقع حتی برنده می شوید ولی باشگاه تصمیم می گیرد شما را کنار بگذارد، که این کار ممکن است بنا به هر دلیلی صورت گیرد. فصل پیش ما قهرمانان بودیم و این فصل ....، نمی دانم از نظر مردم چه هستیم، اهمیتی نمی دهم.

1878