واکنش ستاره تنیس و موتو جی پی به جدایی زیدان

واکنش ستاره تنیس و موتو جی پی به جدایی زیدان

به گزارش "ورزش سه"، زیدان پس از دو سال و پنج ماه حضور در مادرید و کسب 9 جام قهرمانی با این تیم، روز گذشته از سمت خود استعفا داد و اعلام کرد که رئال را ترک خواهد کرد.این خبر به قدری بی مقدمه و ناگهانی بود که حالا حتی ستاره های دیگر رشته های ورزشی، واکنش‌های جالبی به آن داشتند.

ولنتینو روسی، ستاره موتو چی پی و رافا نادال، برنده 16 گرند اسلم در تنیس، از شنیدن این خبر کاملا شوکه شده اند. روسی در این رابطه گفت:" درک این موضوع کمی دشوار است، هر چند فوتبال و موتو پی پی خیلی با هم فرق دارند. او 3 قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کرد که مثل بردن سه قهرمانی پیاپی در رشته ماست. اگر به چنین دستاوردی برسید، سعی می‌کنید که با همان موتور و همان تیم به کارتان ادامه دهید ولی او گفت که زمانش رسیده که تیم را ترک کند. او به چیز جدیدی نیاز دارد بنابراین من خیلی درکش نمی‌کنم. شاید در فوتبال شما به انگیزه های جدید نیاز دارید."

رافا نادال که خود از هواداران سرسخت رئال است، در این رابطه گفت:" خبر را خواندم و اولین واکنشم این بود که شوکه شدم که البته طبیعی است زیرا با توجه حرف‌هایی که زیدان اخیرا زده بود، انگار که از حضور در مادرید خوشحال است. چند ماه پیش، در یکی از مجلات هواپیما خواندم که اوضاع خوب پیش نمی‌رود ولی همانطور که گفتم، فکر می‌کنم از روز اول اوضاع در رئال خوب نبود. یک اسطوره تیم را ترک می‌کند و جدا از اینکه او یکی از بهترین مربیان جهان است و کارنامه درخشانی، هم به عنوان بازیکن و هم مربی داشته، شخصیتی بی نظیر نیز دارد.

او خیلی فروتن است و اهل خودنمایی نیست. در سخت ترین لحظات لبخند می‌زند، هیچگاه به داور اعتراض نمی‌کند. همیشه به بازیکنانش ایمان دارد و برای همه احترام قائل است.  به نظرم برای افراد جوان و در مجموع، جامعه، زیدان الگوی خوبی است.  به نظرم به جای خداحافظی با او، باید گفت: «به زودی می‌بینمت».