بنزما: گلی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا به لیورپول زدم شانسی نبود

بنزما: گلی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا به لیورپول زدم شانسی نبود

وبسایت رسمی برنامه نود - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید اذعان داشت که گلی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا وارد دروازه لیورپول کرده است به هیچ عنوان شانسی نبوده است.

به گزارش وبسایت نود، هفته گذشته و در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر کیف اوکراین، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3-1 برابر لیورپول به برتری برسد و ضمن تاریخ سازی و کسب سومین قهرمانی پیاپی خود در این رقابت ها، سیزهمین قهرمانی خود در تاریخ این رقابت ها را هم به ثبت برساند تا جایگاه خود به عنوان تیمی با بیشترین قهرمانی در این رقابت ها را بیش از پیش مستحکم کند.

در دیدار فینال، کریم بنزمای فرانسوی با استفاده از اشتباه مهلک لوریس کاریوس، دروازه بان آلمانی لیورپول موفق شد گل اول کهکشانی ها را وارد دروازه شاگردان یورگن کلوپ کند.، حالا بنزما در مصاحبه شانسی بودن آن گل را رد می کند. بنزما در مصاحبه که با AS داشت گفت:

گلی که در کیف به ثمر رساندم شانسی نبود. من به شانس اعتقاد ندارم، آن گل حاصل کار و تلاش بود. گل آسانی بود اما برای به ثمر رساندن آن باید در زمان درست در جای درست حضور داشته باشید.

پس از گل بنزما، لیورپول با گل مانه بازی را به تساوی کشاند اما در ادامه سوپر گل گرت بیل و گل دیگر او روی اشتباه دیگری از کاریوس کار لیورپول را تمام کرد.

1721