اعتراف دنی رز به مشکل افسردگی

اعتراف دنی رز به مشکل افسردگی

دنی رز، مدافع انگلیس، به مشکل افسردگی خود اعتراف کرد که منجر به مصدومیت طولانی مدت و تراژدی شخصی در خانواده‌اش شد. رز به دلیل مصدومیت زانو به مدت هشت ماه و نیم از میادین به دور بود و در این مدت عموی او به دلیل مشکلات متعدد اقدام به خودکشی کرد.

این مدافع 27 ساله به دلیل موقعیت خاص خود تحت درمان دارویی بود که پیش از این هرگز درباره آن صحبت نکرده بود علاوه بر این او تاکید کرد که در آستانه جام جهانی از شرایط روحی خوبی برخوددار است.  او به چندین روزنامه انگلیسی گفت: " نیاز به گفتن نیست که در طول این فصل در تاتنهام دوران سختی را سپری کردم که به من کمک کرد تا به یک روانشناس مراجعه کنم تا مشکل افسردگی‌ام را حل کنم. کسی از این مشکل مطلع نبود و من باید از تاتنهام دور می‌ماندم. برای چندین ماه مجددا تحت استفاده از دارو بودم و هیچکس جز مدیر برنامه‌هایم از این موضوع خبر نداشت اما حالا دوره دارویی خود را گذرانده و خوب هستم. هیچکس درباره این موضوع نیز چیزی نمی‌داند که عمویم در این مدت خودکشی کرد و این موضوع نیز به افسردگی من دامن زد. بسیار سخت بود و مراجعه به دکتر و روانشناس به من کمک شایانی کرد تا سریعتر به زندگی عادی برگردم. حوادث دیگری در بیرون زمین نیز رخ داده بود. در مرداد ماه مادرم حین بازگشت به منزل مورد آزار و اذیت نژاد پرستان قرار گرفته بود. او بسیار از این موضوع عصبانی و ناراحت بود و بعد از آن کسی به منزل ما آمد و برادرم را تقریبا از ناحیه صورت مورد هدف گلوله قرار داد. دوران بسیار سختی بود. "

در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن سرمربی انگلیس، گرت ساوت گیت، را از مشکلات و ترس‌های شخصی خود با خبر کرده یا نه، رز گفت: " نه. شما تنها کسانی هستید که از بخش زیادی از این ماجرا خبر دارید. من به پدر و مادرم هم چیزی نگفتم و آنها احتمالا از خواندن این مطالب بسیاری عصبانی خواهند شد اما من تا حالا این موضوعات را پیش خودم نگه داشتم. "