محمد صلاح: کاش راموس می‌گفت به جام جهانی هم می‌رسم یا نه!

محمد صلاح: کاش راموس می‌گفت به جام جهانی هم می‌رسم یا نه!

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از اظهار نظر جنجالی سرخیو راموس درباره مصدومیت محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا، این ستاره مصری به صحبت های مدافع و کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت نود، در فینال لیگ قهرمانان اروپا، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید با خطای خشنی که روی محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول مرتکب شد علاوه بر اینکه باعث شد این بازیکن ادامه فینال را از دست بدهد، حضور وی در بازی های ابتدایی جام جهانی 2018 روسیه را با خطر جدی مواجه کرد.

در هفته های گذشته سرخیو راموس به حواشی ایجاد شده واکنش نشان داد و در اظهار نظری جنجالی گفت که صلاح اگر مُسَکِن تزریق می کرد می توانست به بازی ادامه دهد. این اظهار نظر که با واکنش تند هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی مصر هم مواجه شده بود، حالا با پاسخ صلاح روبرو شده است.

صلاح در مصاحبه ای که با مارکا داشت در این خصوص گفت:

پاسخ من این است: اینکه کسی که باعث گریه تو شده، اولین نفری باشد که تو را می خنداند همیشه خوب است (اشاره به خنده دار بودن صحبت های راموس). شاید او بتواند بگوید که برای جام جهانی آماده خواهم بود یا نه. او بعدا به من پیامی فرستاد، اما من هرگز به او نگفتم که مشکلی نیست و همه چیز مرتب است.

صلاح در ادامه درباره شرایط و احساس خود در لحظه مصدوم شدن هم گفت:

وقتی روی زمین افتادم حسی ترکیب از درد فیزیکی شدید و نگرانی زیاد داشتم. از اینکه نمی توانستم به بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهم عصبانی و ناراحت بودم. چند لحظه که گذشت به احتمال از دست دادن جام جهانی فکر کردم و آن موقع بود که به شدت آزرده و ناراحت شدم.

محمد صلاح فصلی فوق العاده را به همراه لیورپول سپری کرد و با درخشش در جام جهانی آماده رقابت بر سر تصاحب توپ طلا خواهد بود.

1721